fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית עכו קיימה ישיבת היערכות ליום הכיפורים

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, כינס באולם מועצת העיר את המנהיגות הדתית לדיון מיוחד במסגרת היערכות ליום הכיפורים
ישיבת היערכות ליום הכיפורים | צילום: דוברות עיריית עכו
ישיבת היערכות ליום הכיפורים | צילום: דוברות עיריית עכו

יום הכיפורים יחל ביום א' הקרוב, (27.9), ראש העיר עכו, שמעון לנקרי כינס בסוף בשבוע שעבר באולם מועצת העיר את המנהיגות הדתית לדיון מיוחד במסגרת היערכות ליום הכיפורים הקרב.

בדיון השתתפו בין השאר סגני ראש העיר זאב נוימן ואדהם ג'מל, מנכ"ל העירייה יניב אשור, מפקד משטרת עכו סנ"צ איאד פראג', רב העיר עכו והמחוז הרב יוסף ישר, השיח' סמיר עאסי, השיח' עבאס זכור, ראש מנהל תפעול ואכיפה יניב אשור ומנהל אגף הביטחון והחירום סולטן אבו נימר.

ראש העיר אמר, כי העירייה תסייע למשטרה בתגבור הכוח כדי לעבור את יום הכיפורים בשלום, כפי שקורה בכל שנה. הוא ציין, כי העובדה שבימים אלה הוטל סגר ארצי בשל התפשטות נגיף הקורונה, הרי שהדבר רק מסייע בשמירה על היום הקדוש ובמניעת חיכוכים מיותרים.

מנכ"ל העירייה, יניב אשור ציין כי פקחי העירייה יסיירו בעיקר סביב אזור בתי הכנסת ששם יהיה ריכוז של מתפללים ובאזורי החיכוך.

מפקד התחנה הוסיף כי "עכו היא הבית שלי והמשימה היא לשמור על הבית".

המנהיגים הדתיים הדגישו את הצורך והחיוב בהקפדה על הנחיות משרד הבריאות בקרב המתפללים בבתי הכנסת והמסגדים ואמרו, כי יעשו הכל שיום הכיפורים יישמר ויעבור בשלום.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות