fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמוך ליישוב מורשת: לאחר תאונה קלה, עמד בשוליים ונדרס למוות

מד"א טיפלו אמש (שישי) בגבר בן 40 שנדרס למוות לאחר שיצא להחליף פרטים עם נהג אחר בעקבות תאונה קלה. נהג הרכב שפגע בו ובנהג השני עוכב לחקירה
תאונת דרכים סמוך למורשת | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים קשה אמש (שישי) בכביש 784 בגליל, בין היישוב מורשת למועצה המקומית כאוכב אבו אל היג'א.

מחקירה ראשונית של המשטרה נמסר כי זיאד חטיב, בן 40 (שנהרג), יצא מרכבו כדי להחליף פרטים עם נהג אחר בעקבות תאונה קלה. רכב שחלף במקום פגע בו ובנהג השני, שעמד עם שני ילדיו מחוץ למכונית ונפצע איתם באורח קל.

זיאד חטיב, תושב עראבה, נהרג במקום, וגבר כבן 40 ושני ילדיו, בני 8 ו-12, שהיו ברכב השני ועמדו בחוץ גם כן, נפצעו באורח קל ופונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה. נהג הרכב הפוגע עוכב במקום ונחקר על ידי בוחני התנועה.

חובש רפואת חירום במד"א, מתן מן סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה. עוברי אורח סיפרו לנו שארבעת הנפגעים עמדו בסמוך לרכבים בשול הדרך ונפגעו מרכב שחלף במקום. גבר כבן 40 שסבל מחבלות קשות בפלג גופו העליון היה מחוסר הכרה, ביצענו בו פעולות החייאה אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. שלושה פצועים במצב קל שהתהלכו בזירה טופלו במקום ופונו במצב יציב לבית החולים."

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות