fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתבע על הפעלת מעבדה לגידול סמים בנהריה

משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד תושב קרית אתא, הקים מעבדת הידרו בדירה ששכר בנהריה וגידל בה סמים
קנאביס. צילום משטרת ישראל

יחידת התביעות של משטרת ישראל, הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב קרית אתא, בחשד שהפעיל מעבדת הידרו לגידול סמים בנהריה והחזיק בה סם מסוכן מסוג קנאביס המוכן לשיווק.

בלשי תחנת נהריה בפיקודה של סנ"ץ מרי דניאלי עצרו לפני כשבוע, תושב קרית אתא בשנות השלושים לחייו בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות עולה, כי בתאריך 2.6.20 בלשי תחנת נהריה ערכו תצפית לעבר דירה בנהריה אותה שכר הנאשם לצורך הקמת מעבדת הידרו, עצרו אותו בעת יציאתו מהמקום וחשפו מעבדה ובה פרחים מיובשים של סם מסוכן מסוג קנאביס, המוכנים לשיווק ושוויים הינו כ- 800,000 שקלים וציוד המשמש לגידול סמים.

מכתב האישום עולה עוד כי הנאשם גם צרך במרמה חשמל בסכום של כ- 15,000 שקלים, באמצעות חיבור פיראטי של החשמל בדירה, ישירות לכבל ההזנה של חברת החשמל.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות