fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר תושב דיר אל-אסד שהתחזה לחובש כיפה

משטרה עצרה תושב דיר אל-אסד, החשוד כי שדד נהג מונית בכרמיאל כשהוא מתחזה ליהודי דתי, חובש כיפה. הזיהוי הצליח כאשר נודע כי לחשוד שיניים עקומות וכי בשל תיאורו זה הוא מוכר במשטרה
השודד בעל השיניים העקומות צילום משטרת ישראל

המשטרה עצרה תושב דיר אל-אסד, בן 31, החשוד כי שדד נהג מונית בכרמיאל, כשהוא מתחזה ליהודי דתי חובש כיפה

החקירה החלה לפני כחודש, עם קבלת תלונה בתחנת משטרת כרמיאל אודות שוד נהג מונית בעיר על ידי נוסע בעל חזות ולבוש של אדם דתי.

מהחקירה עלה, כי החשוד עמד בתחנת אוטובוס בעיר וכאשר עברה המונית ביקש מנהגה להסיע אותו לכפר נחף. החשוד ביקש מהנהג שיפרוט לו שטר של כסף מזומן, אך זה סירב. אז נטל החשוד כוס שהכילה מטבעות ושטרות, בעט בצווארו של הקורבן ויצא מהמונית.

הנהג הזעיק את המשטרה, מסר לחוקרים תיאור של החשוד, תוך ציון העובדה כי האיש בעל שיניים שבורות. במשטרה הכירו את התיאור, מה שהעלה את החשד שמדובר בתושב דיר אל-אסד, דמות מוכרת בעלת עבר פלילי.

התחזה לדתי צילום משטרת ישראל

עם איתור זהותו של החשוד, החלו השוטרים לבצע פעולות חקירה סמויות. תוך שעות בודדות נערכו השוטרים למעצרו של החשוד במאפייה בכפר דיר אל-אסד. בעת המעצר נתפסו בכליו שטר מזומן ומטבעות רבים.

החשוד הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום נגדו.

בתום חקירה אינטנסיבית, הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

משטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות הפוגע בביטחון התושבים וברכושם ופועלת בנחישות במטרה לאתר את אותם עבריינים, להביאם לדין ובכך להגביר את תחושת הביטחון של הציבור ולשמור על ביטחונו ושלומו".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות