fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעמ"ת מרחב גליל מערבי העניקה אות הוקרה ומופת למירי לוי

מירי לוי, מהמרכז הקהילתי מעלה יוסף' זכתה באות הוקרה ומופת של נעמת במרחב הגליל המערבי. מירי אחראית על כל העשייה הקהילתית, תרבותית וחברתית של המועצה, שחלק מתושביה פזורים בימים אלה בכל הארץ
מירי לוי מקבלת את אות ההוקרה מידי יו"ר נעמ"ת במרחב גליל מערבי עפרה כהן-אלקיים צילום: דורית ריטבו

בהיכל התרבות בנהריה התקיים האירוע המרכזי לרגל יום האישה 2024, במהלכו הוענקו אותות הוקרה לנשים על פועלן בשנה החולפת. אחת מהן היא מירי לוי, עובדת המרכז הקהילתי מעלה יוסף ע"ש אייל דרור, מבית החברה למתנ"סים.

מירי לוי, בעברה תושבת מושב גורן וכיום מתגוררת במעלות, נשואה ואם לשניים, עובדת מזה 30 שנה במרכז הקהילתי מעלה יוסף. בעברה היתה מדריכת נוער. בימי שגרה מירי מנהלת את האגף לאזרחים ותיקים ומאז אירועי השבעה באוקטובר היא התגייסה, תרתי משמע, למלא את מקומו של מנהל המרכז הקהילתי, יאיר ברנס, שהתייצב למילואים בצו 8.

מתחילת המלחמה מירי אחראית על כל העשייה הקהילתית, התרבותית והחברתית של המועצה האזורית מעלה יוסף ומיישמת את חזון החברה למתנ"סים. פעילותה כוללת פעילות ואירועים לטובת הקהילה שפונתה לבתי המלון ברחבי הארץ והן לטובת תושבי יישובי קו העימות שנותרו להתגורר בבתיהם.

יו"ר נעמ"ת במרחב גליל מערבי, עפרה כהן-אלקיים, נימקה את הבחירה במירי לוי, לקבלת אות ההוקרה: "מירי מובילה את צוות המרכז הקהילתי לעשייה ללא לאות, לחיזוק וחוסן הקהילתי של התושבים. מובילה תוכניות חברתיות, קהילתיות העונות לצרכי המקום והחירום, פועלת בשיתוף פעולה מלא עם המועצה האזורית והעומד בראשה שמעון גואטה, מבצעת הלכה למעשה את חזון המועצה וצו השעה והכל באמפטיה, רגישות מקצועיות וחריצות. מירי לוי מהווה מודל והשראה בסביבתה".

מירי לוי אמר במעמד הזכייה: "אני גאה להיות חלק מהחוסן האישי והרציפות התפקודית ולייצר שגרה בחירום לטובת המפונים ותושבי קו העימות. המוטו שלי הוא: תחשוב חיובי – תעשה טוב, תרבו בנתינה ועשייה – העולם יחזיר כפל כפליים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות