fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצל ממעצר ממושך בחסות הקורונה

היא התלוננה שהוא מכה אותה. הוא טוען שהיא אובססיבית
אישה מוכה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

חרף מסוכנותו, שוחרר למעצר בית קצר, נאשם בעבירות אלימות ואיומים ברצח

בני זוג צעירים בני 28 ו-27 , תושבי כרמיאל, שמצאו עצמם ספונים בדירתם הקטנה, בחסות מצב "קורונה", במשך רוב שעות היממה, לא הצליחו להתגבר על מריבות שהלכו והתרבו ככל שנקפו הימים.

בשעת  ארוחת ליל שישי האחרון, בני הזוג שתו לשכרה, מה ששימש זרז להתלקחות ויכוח סוער, על רקע חשד כי הגבר התכתב עם נשים אחרות.

בשלב זה הגרסאות מתפצלות. האישה הגיעה לתחנת המשטרה בכרמיאל מלווה באמה, שם טענה כי בן זוגה נוהג , מכה אותה באופן תדיר, וגם  איים לרצוח אותה וכעת החליטה לשים לכך סוף.

השוטרים שהגיעו לדירה ומצאו בחזקתו של הצעיר סמים ובחיפוש ברכבו נתפסה סכין שהחזקתה אסורה בדין.

הצעיר נלקח לחקירה על ידי שוטרי התחנה, שם טען כי זוגתו אובססיבית לגביו, והיא זו שתקפה אותו ואף נעלה אותו בבית המשותף, ולא אפשרה לו לצאת.

לטענתו נהגה כך אחרי שחיטטה במכשיר הטלפון הנייד שלו וגילתה שהוא התכתב עם נשים אחרות.

הוא: היא אובססיבית

חוקרי משטרת כרמיאל עצרו את הצעיר ובמוצאי שבת הוא הובא להארכת מעצר בפני שופט תורן בבית משפט השלום בחיפה מלווה בעורך דינו לירן אוחיון.

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, בנימוק למסוכנות גבוהה הנשקפת למתלוננת בנוסף לשיבוש מהלכי החקירה הצפויים בתיק.

בתום דיון ארוך, בו נשמעו טענות הצדדים, "באווירה אפוקליפטית כשהסנגור עוטה מסיכה וכפפות כך גם השופטת והנוכחים באולם", כהגדרתו של אחד המשתתפים, החליטה השופטת שולמית ברסלב לקבל את נימוקי הסנגור תוך שהיא מורה  על שחרורו של הצעיר בתנאי הרחקה מבת הזוג המתלוננת  ומהעיר כרמיאל למשך 30 ימים,

מעצר בית למשך חמישה ימים בבית הוריו וחתימה על ערבות צד ג'. כל זאת חרף יסוד סביר שקיים לביצוע עבירות אלימות ואיומים ברצח, בנוסף לרמת המסוכנות הנשקפת ממנו.

בנימוקיה מציינת השופטת ברסלב "מהטעם שאנו מצויים כיום בתקופת חירום ויש לשקול בתקופה זו שחרור עצורים ביתר שאת  כדי לא לגרום לעומס עצורים, מחשש לשלומו של הצעיר ושלום העצורים האחרים, מקום שבימים רגילים מעצרו היה מוארך".

עורך דין לירן אוחיון, צילום פרטי

היא: הוא הולך עם אחרות

הסניגור עו"ד אוחיון מסר בתגובה: "אני מברך את בית המשפט על החלטת השחרור וקבלת טענותיי. בצוק העתים בהם אנו מצויים, כשנגיף מאיים לפגוע ללא אבחנה בכולנו, לא ניתן להתייחס לבקשות המשטרה כבשגרה.

כל יום שבחור צעיר ובריא שוהה בבית המעצר המצחין שלא לצורך כך גוברים סיכוייו להימצא חיובי לנגיף הקורונה. קיים צורך עכשווי, למנוע ולהימנע ממעצר מקום שאפשר לשחרר בתנאים שיבטיחו את שלום הצדדים והציבור. אני שמח שהשופטת הייתה בדעה אחת איתי בעניין".

עו"ד אוחיון מוסיף בביקורת כלפי משטרת ישראל תחנת כרמיאל: "חבל שבמשטרת כרמיאל מקבלי ההחלטות לא השכילו להפנים זאת, כשהצעתי להם בטרם ביקשו את מעצרו את מה שביקשתי בבית המשפט.

בטח בשים לב לכך שהמדובר בבחור ללא עבר פלילי, חלופה מרוחקת, במקרה שרב הנסתר בו על הגלוי ובשוך הסערה הנגיפית יתברר עד תום בבית המשפט.

לפי עדותו של מרשי במקרה הזה המתלוננת, הייתה בגילופין והיא זו שנהגה באלימות. בנוסף, הסמים שנמצאו היו קלים ובכמות מזערית, כך שחזקה שהתיק היה נסגר באופן מנהלי.

לגבי הסכין הרי שמרשי לא עשה בה כל שימוש וסיפק הסבר משכנע הסיבה להימצאותה במקום".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו צפון 1 חדשות נהריה – כרמיאל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות