fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד החינוך בצפון, שלח אלפי ערכות ניסויים לבתי התלמידים במחוז

משרד החינוך מחוז הצפון, בשיתוף עם המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל, שולחים לתלמידים אלפי ערכות לביצוע ניסויים מדעיים בסגר
ילדים עורכים ניסוי | צילום: באדיבות המכללה הטכנולוגית להנדסה אורט בראודה

תלמידים רבים נמצאים בימים אלה בבית, או לומדים בבתי הספר בקפסולות המגבילות את היכולת לקיים שיעורי מדעים סדירים.

מחוז הצפון במשרד החינוך, זיהה את הצורך להמשיך את הפעילות המדעית בצל הקורונה ומפעיל ומממן תכנית במסגרתה נשלחות אלפי ערכות מדעיות לבתי התלמידים.

הערכות המדעיות הן פרי פיתוח של צוות המרכז לנוער שוחר מדע במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל וכוללת מגוון ניסויים מרתקים בשלל נושאים: כימיה, ביולוגיה, פיזיקה, אווירונאוטיקה, מידול בתלת מימד ועוד.

ד"ר איתי מלק מנהל המרכז לנוער שוחר מדע במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה: "הערכות המדעיות שלנו הן צורך לאומי של ממש, על מנת לשמור על החוסן הנפשי של תלמידי בתי הספר המצויים בסגרים לסירוגין כבר כמעט שנה".

ד"ר מלק ממשיך: "לראות את החיוכים של הילדים בזמן שהם מבצעים ניסויים חווייתיים, שווה לנו את כל המאמצים להתמודד עם המשימה המאתגרת של הכנת אלפי הערכות בזמן קצר".

מנהלת מחוז הצפון ד"ר אורנה שמחון : "המציאות החדשה האיצה תהליכים והובילה לשינויים טכנולוגיים מהירים ולמציאות בה מודלים של למידה  השתנו בִּן לַיְלָה".

ממשיכה ד"ר שמחון: "הלמידה הפרונטלית התחלפה בלמידה היברידית ואילצה את כולנו להתנהל אחרת ובעיקר ללא מפגשים אישיים באופן פיזי".

ומוסיפה ד"ר שמחון: "למידה משמעותית מחייבת קיומה של תרבות ארגונית המאפשרת ביטוי ומתן מענה לצרכים הייחודיים של הלומד ומזמנת לו כלים וערוצים לבטא את ידיעותיו ואת כישוריו באופן מיטבי".

ומסיימת מנהלת משרד החינוך במחוז הצפון ד"ר שמחון: "אני מודה למכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, שנרתמה למשימה ומפעילה בהצלחה רבה את התכניות למצוינות בקרב ילדים ובני נוער ולנורית ברגר-גיל הממונה על לימודי המדעים במחוז, על תרומתה ופעילותה בהוצאת הפרויקט לפועל ולהצלחתו"

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות