fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיזם ההתנדבות של גל מורביה ואופיר זגורי מכרמיאל

יש לכם צעצועים שכבר לא בשימוש? משחקים? ספרים? גל מורביה ואופיר זגורי ישמחו לקבל מכם כדי לתרום לילדים ממשפחות שידן אינן משגת, הסגורים בימים אלה בין ארבעת קירות הבית
למען הקהילה. גל מורביה ואופיר זגורי | צילום: עצמי
למען הקהילה. גל מורביה ואופיר זגורי | צילום: עצמי

בימים כתיקונם גל מורביה מכרמיאל הוא בעלים של עסק עצמאי הנקרא "גל על הגל" להפעלות לימי הולדת, הפקות אירועים ועוד. עתה, בימי קורונה, הוא מתנדב מכל הלב במיזם התנדבות ייחודי ביחד עם חברו אופיר זגורי.

כמו רוב העצמאים, גם מורביה, 42, נשוי + 2, היה בין הראשונים להיפגע ממשבר הקורונה. 12 ימי הולדת שנקבעו מראש בוטלו, והוא נאלץ להתמודד עם המצב. כדי להתפרנס הוא מציע את "בובה בהפתעה" – בלונים לחוגגים במחירים לכל כיס.

במקביל, הוא החליט לעשות גם משהו בשביל הנשמה ולמען הקהילה.

תרומות צעצועים לילדי כרמיאל בערב החג | צילום: פרטי
תרומות צעצועים לילדי כרמיאל בערב החג | צילום: פרטי

"ואהבת לרעך כמוך"

בתחילת משבר הקורונה יצא מורביה עם רכבו לרחובות העיר ושימח ילדים וילדות עם מוזיקה ובובות ענק וחילק להם בלונים והפתעות. בהמשך חבר לאופיר זגורי, גם הוא תושב כרמיאל וצלם במקצועו, וביחד הם עסוקים בימים אלה בעשייה למען הקהילה.

מעט לפני חג הפסח קיבל זגורי פנייה מ­חנות הצעצועים "בריף" בכרמיאל לסייע להם בהעברת תרומה של מתנות ומשחקים לילדי העיר. זגורי פנה למורביה שנרתם מיד ליוזמה, ולפני ליל הסדר, הם פתחו דוכן ברחוב רבין בעיר וחילקו צעצועים לכולם.

מורביה, שמאמין במתן בסתר וצניעות, אומר ש"ואהבת לרעך כמוך" זו דרך חיים עבורו. כך גדל וכך התחנך. הוא מספר שגם בפסח ובראש השנה הוא עסוק בחלוקת חבילות מזון למשפחות נזקקות.

זקוקים לתרומות

בימים אלה, כאמור, הוא עסוק באיסוף תרומות של משחקים, צעצועים וספרים לילדי העיר. בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק "כרמיאלים מדברים", כתב: "אני פונה לתושבי כרמיאל שמחליטים לפנות מהבית ציוד לילדים – צעצועים, משחקים, חומרי יצירה, ספרים… מי שזורק ויכול להעביר הלאה, אגיע לאסוף את זה מכם, וכמובן, בחינם, עם הרכב שלי, אני מבטיח! רק תתרמו… "זה חייב לעבור לידיים הזקוקות… הנכונות… למי שאין את המשאבים בימים אלה ובימים כסדרם… תאמינו לי שחיוך שווה אור, ואור שווה אושר. נתינה שווה אושר".

רוצים לתרום גם אתם? גל מורביה זמין בטל': 052-7916222 או בפייסבוק שלו

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות