fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטען מאולתר נמצא ע"י נערים במעלות תרשיחא

נס בשכונת האורנים במעלות תרשיחא: מספר נערים מצאו אתמול (שבת) מטען מאולתר זרוק ומושלך על הארץ. לאחר בדיקה, התברר כי מדובר במטען פעיל עם חומר תבערה שיכל לגרום לאסון גדול.
מטען מאולתר במעלות תרשיחא | צילום: דוברות עיריית מעלות

במהלך השבת (אתמול) בזמן ששיחקו מספר נערים, בשביל של הטיילת החדשה בשכונת גבעת האורנים, מצאו אליה יצחק, אביחי בן דוד ובניה בוארון, מטען מאולתר זרוק ומושלך על הארץ ,לתומם חשבו שמדובר במטען דמה ואשר אין בו חומר פעיל.

לאחר ששיחקו בו מעט ביניהם, שבו הילדים ושמו את המטען המאולתר בביתו של אחד מן החברים.

במוצ"ש הוזמנה משטרה ע״י אביו של אחד הילדים על מנת לבדוק מה מכיל המטען ולאחר בדיקת שיקוף שבוצעה למטען, מתברר שמדובר במטען פעיל עם חומר תבערה שחלילה יכל לגרום לאסון גדול.

לאחר שעות ארוכות ניטרלו חבלני המשטרה את המטען וסילקו את המוקש מהבית.

מהמשטרה נמסר: "כל הכבוד לילדים הגיבורים על שמנעו אסון גדול! אנו מבקשים להיות ערניים ולהבא גם כשרואים מטען מסוג זה או כל מטען אחר, לא להתקרב ולא לגעת! יש לחייג למוקד 100 ולהזמין את המשטרה באופן מידי. ומבקשת לציין לשבח את הנערים על הערנות והדיווח המהיר יחד עם זאת מבקשת להדגיש כי אין להתקרב ולגעת בחפץ חשוד."

הנערים שמצאו את המטען המאולתר במעלות תרשיחא | צילום: באדיבות המשפחה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות