fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר הפיצוץ במו"מ והנחייתו של גנץ. ראש המועצה מטה אשר: "בכל סוגיית ההגנה – אנחנו לא מוכנים!"

הימים המכריעים שלפני חתימת הסכם גבול המים הכלכליים בין ישראל ללבנון אשר יכולים לייצר מלחמה. משה דוידוביץ, יו"ר פורום קו העימות וראש המועצה האזורית מטה אשר אמר: "בכל סוגיית ההגנה על המרחב הפרטי והציבורי בקו העימות - אנחנו לא מוכנים!"
יו"ר פורום קו העימות וראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ | דוברות מועצה אזורית מטה אשר

אחרי הפיצוץ במו"מ אתמול (חמישי) שר הביטחון, בני גנץ, הנחה את צה"ל להיערך לתרחיש של הסלמה בצפון.

חיל האוויר, חיל הים ופיקוד צפון ייערכו לאפשרות של הסלמה מול חיזבאללה לקראת תחילת הפקת הגז מאסדת כריש הצפויה כבר בסוף החודש, ואחרי שישראל דחתה את הערותיה של לבנון להסכם הגבול הימי. בשלב זה אין התרעה קונקרטית – אך בצה"ל העריכו שחיזבאללה עלול לבצע פעולה פרובוקטיבית.

יו"ר פורום קו העימות, וראש המועצה האזורית מטה אשר אמר: "אם ההסכם החדש יביא איתו תוצאה הפוכה מזו שאנו מייחלים לה הרי שיעופו פה מאות ואף אלפי טילים.

אנו דורשים מהממשלה לממש את תוכנית הצפון ולממש את התקציב לטובת מיגון הצפון. אני מבקש המדובר בהצלת חיים והממשלה צריכה לקבל החלטה לפטור את משרד הביטחון מהוצאת התרי בנייה לממדי״ם!

בישובים של 0 עד 4 ק"מ מהגבול אין ממ"ד ואין יכולת התרעה מנפילת טילים, המציאות היא כזאת שמדובר לצערנו בסכנת חיים של ממש. כשנסראללה יחליט לתקוף, הטילים המדויקים יפגעו במטרות!

אני מתריע בכל אתר ואתר 'הכתובת על הקיר למצער יהיה לומר ש מאוחר מידי'."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות