fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית: מתחם למתן חיסוני קורונה נפתח בעכו

כללית ממשיכה לפתוח מוקדים למתן חיסוני הקורונה ומגישה אותם גם למטופליה בעכו
מתחם חיסוני קורונה של כללית בעכו | צילום: דוברות כללית
מתחם חיסוני קורונה של כללית בעכו | צילום: דוברות כללית

המוקד ממוקם בבית העם בעכו, עם לא פחות מ-7 עמדות חיסון הפועלות בו זמנית ברציפות משמונה עד שמונה 5 ימים בשבוע ושישי עד 13:30.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז מציין כי הקמת המוקד התאפשרה תודות לשיתוף הפעולה הטוב והסיוע של מר שמעון לנקרי – ראש העיר עכו שהעמיד  אתר מתאים ומרווח למתן החיסונים לתושבי עירו שמרביתם מבוטחי כללית.

כללית ממשיכה לפתוח  אתרי חיסון קורונה נוספים וכיום פועלים רק ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי 20 מוקדים וזאת בעקבות ההיענות הגדולה והברוכה של הציבור למבצע החיסונים, יחד עם פתרון בעיית השינוע של החיסונים ממגשים של 1000 בקבוקים למארזים קטנים יותר.

כללית מקפידה לפתוח מוקדים הפזורים בכל רחבי המחוז הגדול, כדי להנגיש את השירות לתושבים גם בפריפריה. לכך חשיבות רבה מבחינתנו, מדגיש מנהל כללית במחוז, כי לתפיסתנו אין מקום לפערי שירות ולא נכון לגרום לתושב ישובים מרוחקים להרחיק מרחק רב עד למוקד מרכזי, גם אם הוא מפואר.

הדבר נכון שבעתיים נוכח העובדה שהמתחסנים הם בני הגיל השלישי ואנשים עם תחלואת רקע. כללית מוסיפה עוד ועוד מוקדים מידי יום שהפעלתם נעשית בהתאם לקצב הגעת החיסונים. סה"כ יהיו לכללית 70 אתרים למתן החיסון רק בחיפה ובגליל המערבי, בו עתידים לחסן למעלה מחצי מיליון איש.

במסגרת זו, הפעילה פתחה עתה כללית בעכו מתחם מרווח וידידותי. כזכור, החיסון ניתן רק למי שקבע כקבוצת יעד לחיסון בני 55 ומעלה עם מחלות רקע מסויימות. קבלת החיסון מותנית בתיאום תור מראש באתר, באפליקציה או בכוכבית 2700.

 

מתחם חיסוני קורונה של כללית בעכו | צילום: דוברות כללית
מתחם חיסוני קורונה של כללית בעכו | צילום: דוברות כללית

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות