fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי כרמיאל ומשגב משמחים את חבריהם בפיטסבורג

ילדי כרמיאל ומשגב חשו צורך לעודד את ילדי הקהילה והמשפחות היהודיות בפיטסבורג, לכן יזמו מבצע של משלוח "חבילת פעילות" לילדים בדגש על פעילות ישראלית
ילדי כרמיאל ומשגב באריזות באדיבות: שותפות "ביחד"

ילדי כרמיאל ומשגב משמחים את חבריהם בפיטסבורג

בשל הקורונה, בוטלו מחנות הקיץ של שותפות "ביחד". ילדי כרמיאל חשו צורך לעודד את ילדי הקהילה והמשפחות היהודיות בפיטסבורג, לכן יזמו מבצע של משלוח "חבילת פעילות" לילדים בדגש על פעילות ישראלית.

בישיבת סיעור מוחות, שנערכה השתתפו איה עובדיה, שקד מרומי, יושבות ראש ועדת הנוער פביאנה פילוסוף וגלית ארנר, ויו"ר השותפות בכרמיאל, עדית גל, הוחלט להכין חבילות מתאימות לכל שכבת גיל ולצרף מכתב מילדים בכרמיאל ומשגב לכל חבילה.

בעזרת מנהלות בתי ספר בכרמיאל ומשגב, וכן בסיוע רכזי חוגים ומדריכים נוער נאספו כ-300 מכתבים מקושטים ומצוירים.

תלמידי בית הספר פסגות התגייסו לסייע ויחד עם חברי השותפות נארזו מאות חבילות שכללו מפת ישראל עם תמונות להדבקה, קלפים עם תמונות של ישראל, צלחת פריזבי בצורת מגן דוד, כובעים עם כיתוב בעברית לצביעה, ואפילו חבילת פלאפל להכנה מהירה עם הוראות מצולמות. החבילות יועברו בימים הקרובים לפיטסבורג.

גל: "בשנים האחרונות, לא פעם, התגייסו בפיטסבורג למען ישראל ולמען האזור שלנו. בדרך כלל זה היה בעתות של מתח בטחוני או מלחמה.

הפעם כולנו במצב דומה, ואפילו הרגשנו שבארה"ב המצב קשה יותר, הילדים שם לא חזרו לבתי הספר, ונמצאים למעשה בבית כבר חודשים רבים. מאוד מרגש בעיניי שהקהילה כאן, בתי הספר, מועדוני נוער ואנשי השותפות, כולם התגייסו לקחת חלק במבצע, ולמעשה להגיד לקהילה של פיטסבורג: אנחנו משפחה, אנחנו יחד".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות