fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התרסקות מטוס קל בגליל: נקבע מותו של גבר בן 70

ההתרסקות אירעה הבוקר (א') צפונית לג'דיידה מכר במטע זיתים. צוותי מד"א קבעו את מותו של בן ה-70 במקום, גבר בן 74 חילץ את עצמו ואותר בסמוך למטוס במצב קל-בינוני
התרסקות מטוס קל בסמוך לג'דידה מכר (צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר, ראשון, גבר בשנות ה-70 לחייו נהרג בהתרסקות מטוס קל במטע זיתים סמוך לכביש 70 בין כפר יאסיף לג'דיידה מכר. צוות מד"א קבע את מותו במקום.

בנוסף, בן 74 נפצע באורח קל עד בינוני ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה. המשטרה מסרה כי חוקר תאונות אוויריות זומן למקום.

התרסקות מטוס קל בסמוך לג'דידה מכר | צילום: דוברות מד"א

בסביבות השעה 08:00 בבוקר, שני צוותי כיבוי תחת פיקודו של מת״ח זבולון טפסר משנה גיל ברסנו, הוזעקו לשריפת מטוס קל שהתרסק סמוך לכפר מכר ג’דידה. לוחמי האש כיבו את המטוס באמצעות חומר כיבוי מסוג קצף.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעו את מותו של גבר כבן 70 והעניקו טיפול רפואי לגבר כבן 74 במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם חבלות.

חובש על אופנוע מד"א, דור וקנין ופאראמדיק מד"א פיראס רייס, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המטוס הקל שהתרסק, בתוך המטוס נלכד גבר בשנות השבעים, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. בסמוך למטוס ראינו גבר כבן 74 בהכרה מלאה, לאחר שחילץ את עצמו, הענקנו לו טיפול רפואי, הוא סבל מחבלות בגופו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב."

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי: "הפצוע שהובא מהתרסקות המטוס קל, בן 74 מכרמיאל, הוכנס לקבלת טיפול בחדר ההלם. מצבו מוגדר קל עד בינוני."

התרסקות מטוס קל בסמוך לג'דידה מכר | צילום: דוברות מד"א

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות