fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הציבור למען פצועי מירון: 2,208 אזרחים תרמו דם

הציבור התגייס למען פצועי אסון מירון וכ- 2,208 אזרחים הגיעו אתמול לעמדות מד"א ותרמו מנות דם. ראש הממשלה, בינימין נתניהו תרם בעצמו והודה לציבור
ראש הממשלה בנימין נתניהו תורם דם | צילום: קובי גדעון לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו תורם דם | צילום: קובי גדעון לע"מ

נוכח האסון הטרגי בהילולת מירון, אשר גבה 45 קורבנות לצד למעלה מ- 120 פצועים – מגן דוד אדום קיים אתמול (ו') אירועי התרמות דם ברחבי הארץ, במטרה לסייע לפצועים.

הציבור הרחב התגייס ופקד בהמוניו את תחנות מד"א השונות ובסוף יום ההתרמה המיוחד נתרמו 2208 מנות דם מצילות חיים. בין התורמים – ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

הציבור תורם דם | צילום: דוברות מד״א
הציבור תורם דם | צילום: דוברות מד״א

במגן דוד אדום מבקשים להודות לציבור על היענות נרחבת ומרגשת, בתוך שעות בודדות בלבד, ומזכירים כי מנות הדם אשר נאספו מיועדות להצלת חייהם של הפצועים באסון ההילולה במירון ולחולים ופצועים נוספים שמאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ.

בין התורמים הרבים שהגיעו היה גם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, אשר התייצב בשעות אחה"צ בנקודת ההתרמה של מגן דוד אדום בבית החולים שערי צדק בירושלים.

כל מנת דם יכולה לסייע להציל את חייהם של שלושה חולים או פצועים שזקוקים לדם. תוקף מנת דם הוא 35 יום בלבד ועל כן בשרותי הדם של מד"א מבקשים מהציבור להמשיך ולבוא לתרום דם במהלך השבועות הבאים.

מספרי תרומות הדם מאזור חיפה והקריות:

חיפה : 122 מנות

קרית מוצקין: 103 מנות

חוצות המפרץ: 44 מנות

 

פרטים על מקומות ההתרמה בטלפון: 03-9101101 או באתר מד"א

המעוניינים להזמין צוות מתרימים לקבוצות מארגנות (מעל 30 אנשים) בשכונות המגורים ובמקומות העבודה יכולים לפנות בנושא לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות