fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי לגליל: סגירת המעגל של משפחת גילינסקי

מלכה גילינסקי ז"ל, הייתה אחות אחראית במחלקת העיניים במרכז הרפואי לגליל במשך 22 שנים. לאחר שהלכה לעולמה, החליטו בני משפחתה, יחד עם נשיאת עמותת הידידים רעיה שטראוס בן דרור, להנציח את זכרה במחלקה
בני משפחת גילינסקי עם מנהל מחלקת העיניים ד"ר צבי סגל צילום: רוני אלברט

במחלקת העיניים שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה, נערך אירוע מרגש לזכרה של מלכה גילינסקי ז"ל, שהיתה אחות אחראית של המחלקה במשך 22 שנה. גילינסקי ז"ל החלה את דרכה במחלקת העיניים עוד מימיה הראשונים של המחלקה, שהוקמה באמצע שנות ה-60.

לאחר מותה החליטו בני משפחתה להנציח את זכרה במקום אשר שימש כביתה השני ותרמו סכום כספי לרכישת מסך מחשב אינטראקטיבי, שישמש את הסטודנטים לרפואה ולסיעוד המגיעים למחלקה.

חלק נכבד מהסכום נתרם על ידי נשיאת עמותת הידידים של המרכז הרפואי לגליל, רעיה שטראוס-בן דרור.

במהלך האירוע, הסירו ילדיה של ברכה – מינה גולדשטיין, עדינה, אילן ודב גילינסקי – את הלוט מעל המסך, שבסמוך אליו הותקן שלט המנציח את זכרה.

התרומה ניתנה בליווי ובסיוע מנהלת הפרויקטים של עמותת הידידים, ד"ר מיכל קולן.

מנהל מחלקת העיניים, ד"ר צבי סגל, הודה לילדיה של מלכה ולרעיה שטראוס-בן דרור על התרומה החיונית.

בתה של מלכה, מינה גולדשטיין, סיפרה על דמותה המיוחדת של אמה, שהיתה מהאחיות הראשונות במחלקת העיניים במרכז הרפואי לגליל, והדגישה כי התרומה מהווה סגירת מעגל מרגשת עבור המשפחה.

בסיום, קיבלו בני המשפחה תעודות הוקרה על תרומתם.

באירוע השתתפה סגנית מנהלת הסיעוד, הלן מלכה-זאבי, שייצגה את הנהלת המרכז הרפואי לגליל.

 כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות