fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי זיו בתרגיל פתע בצל המתיחות בצפון

צירוף מקרים נדיר ובלתי מתוכנן: בצל המתיחות בצפון, המרכז הרפואי זיו ערך לפני שעה קלה תרגיל פתע המדמה אירוע רב נפגעים כתוצאה מירי טילים
תרגיל במרכז הרפואי זיו צילום דוברות זיו

בצל המתיחות בצפון, המרכז הרפואי זיו ערך לפני שעה קלה תרגיל פתע המדמה אירוע רב נפגעים כתוצאה מירי טילים

בימים האחרונים שוררת מתיחות בגזרת הצפון שבמשולש הגבולות ישראל/סוריה/ לבנון, כוחות מתגברים את האזור וכל מערך הביטחון האזרחי והצבאי נמצא בכוננות.

בשל כך הוחלט במרכז הרפואי זיו האחראי על הגזרה האמורה, לתרגל פתע את כל הצוותים. הבוקר, בישיבת ההנהלה הוחלט לבצע את התרגיל בשעה 16.00 מבלי שאיש ידע מה יקרה בדיוק באותה השעה בגזרה.

התרגיל  כלל בין היתר: אזעקת סגל הרופאים, האחיות, האלונקאים והביטחון, במהלכו תרגלו הצוותים קליטת פצועים בדרגות פציעה שונות, כתוצאה מנפילת טיל.

לשם קליטת "הנפגעים" והטיפול בהם, בוצעה עבודה משולבת של כלל העובדים שנטלו חלק בתרגיל ובהם: עובדי חדר הטראומה, חדר המיון וחדרי הניתוח , בניהולו של הצוות לשעת חירום.

במהלך התרגיל בוצעה בקרה ולאחריו התקיימה ישיבה להפקת לקחים, שייושמו בתרגילים הבאים ובאירועי אמת.

מנהל המרכז הרפואי ד"ר סלמאן זרקא (אל"מ במיל) אמר בסיומו של התרגיל: "אנחנו מקווים שלא נדרש לתרחישים הללו, אבל תושבי הצפון וחיילי צה"ל יכולים להיות רגועים ובטוחים,  הצוותים המצוינים והמנוסים של המרכז הרפואי זיו ערוכים, דרוכים ומוכנים להעניק את המענה הטוב ביותר בכל תרחיש שאליו יידרשו.

אנו מודעים שמעבר לקורונה יש לנו משימות נוספות למען תושבי הצפון וחיילי צה"ל ועל כן אנו מתרגילים באופן תקופתי תרחישים אפשריים באזור. אני מברך את הצוותים של המרכז הרפואי זיו שבכל פעם מוכיחים במקצועיותם, שיש על מי לסמוך. אנחנו קשובים למתח בצפון ומחזקים את ידי חיילי צה"ל ומפקדיו".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות