fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמה בעכו: תינוק בן כמה ימים נמצא בתוך קרטון ברחוב עכו

נמצא היום (חמישי) תינוק חי, בן כמה ימים כשחבל הטבור עדיין מחובר אליו, בקרטון ברחוב בעכו, ליד החפיר ומוזיאון "אסירי המחתרות". הוא הובא לתחנת המשטרה, אמבולנס מד"א פינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה.
ניידת משטרה | צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום דוברות המשטרה

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה הצהריים, חמישי, בדבר תינוק שנמצא בתוך קרטון בעיר העתיקה בעכו שוטרים הגיעו למקום ואיתרו את התינוק כשחבל הטבור עדיין מחובר אליו.

בתוך כך, השוטרים הזעיקו למקום גורמי רווחה והתינוק הועבר בתום בדיקה של מד״א למרכז הרפואי לגליל בנהריה להמשך טיפול.

המשטרה פתחה בחקירה הרקע והנסיבות בבדיקה.

מעיריית עכו נמסר: "עובדות מנהל הרווחה בעיריית עכו מלוות את המקרה ובקשר רצוף מול בית החולים. באגף הביטחון בעירייה מבצעים בשעה זו סריקות של מצלמות האבטחה במטרה להתחקות אחר אלו שהשליכו את התינוק".

מרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי: "התינוק שהובא מעכו למרכז הרפואי לגליל הועבר לאישפוז במחלקת הפגייה, בה הוא עובר בדיקות שונות והערכת מצב.

מנהלת הפגייה, ד"ר ורד פליישר-שפר: "התינוק הובא במצב טוב, כשהוא לבוש ובהכרה מלאה, עם חום גוף תקין. עפ"י רמת הסוכר בדמו, נראה כי הוא קיבל מזון. מכיוון שאנו לא יודעים דבר על אימו או על תקופת ההיריון, אנו עורכים בדיקות, שכרגע נראות תקינות".
להערכת ד"ר פליישר-שפר, התינוק הינו בן יומיים-שלושה."

הקרטון שבו הושלך התינוק | צילום: דוברות המשטרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות