fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 19 מנהריה, שהתחזה לעובד חיוני, סחר בסמים באזור הצפון

הצעיר, שנעצר במחסום בכניסה לקרית שמונה, הציג למשטרה אישור מזויף כאילו הוא עובד חיוני בחברת סלקום. בחיפוש ברכבו נמצאו כסף מזומן וסמים בכמות שלא לצריכה עצמית
האישור המזויף שהציג "העובד החיוני" | צילום: דוברות המשטרה
האישור המזויף שהציג "העובד החיוני" | צילום: דוברות המשטרה

צעיר בן 19 מנהריה, אשר סחר בסמים באמצעות הטלגראס בכל רחבי הגליל והחזיק באישור מעבר פיקטיבי כעובד חיוני לצורך הצדקת נסיעותיו בין ערים, נעצר לפני כשבוע במחסום שהוקם בכניסה הדרומית לקרית שמונה במטרה לאכוף את מגבלות התנועה.

שוטרי המחסום עצרו את רכבו של החשוד ודרשו ממנו להציג רישיונות. החשוד הציג גם אישור עובד חיוני בחברת סלקום וטען שהוא משמש טכנאי בחברה, לכן יש בידו אישור מעבר.

השוטר "הריח" משהו

האישור נכתב בכתב יד וכלל שגיאות כתיב. כך, למשל, בתיבה המיועדת לתיאור המקצוע, נכתב "תכנאי" (במקום טכנאי), מה שהעלה את חשדו של השוטר שהאישור מזויף. בנוסף, בעת ששוחח עם הנהג, הריח השוטר ריח המאפיין סם מסוכן.

השוטרים ביצעו חיפוש ברכב ומצאו מתחת לסוכך השמש 3600 שקלים. מתחת לגלגל הרזרבי בתא המטען נמצאו חמש שקיות ניילון שהכילו סם מסוג קנאביס, בכמות שלא לצריכה עצמית.

המוצגים שנתפסו ברכבו של החשוד בסחר בסמים | צילום: דוברות המשטרה
המוצגים שנתפסו ברכבו של החשוד בסחר בסמים | צילום: דוברות המשטרה

החשוד, תושב נהריה, נעצר. מחקירתו עלה כי קודם ליום האירוע, הוא ביצע שמונה עסקאות סמים במועדים שונים ברחבי הגליל מול "לקוחות" שונים מכפר יובל, חולתה, אליפלט, מעיין ברוך, ראש פינה, הגושרים, מטולה וקרית שמונה.

בתום חקירה מאומצת הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, שהגישה נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בקרית שמונה וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים, בגין עבירות של זיוף, סחר בסמים, החזקה של סמים שלא לצריכה עצמית והסתייעות ברכב לבצע עבירה.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות