fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו מציגה: קשה באימונים, קל במשחקים

אחרי שלא ניצחה באף משחק הכנה, פתחה הפועל עכו את העונה בניצחון ביתי מרשים במסגרת גביע הטוטו על הפועל נוף הגליל, 0:4
פתחו עונה בסערה. המבקיעים של הפועל עכו: רז טוויזר, עזאת חלאילה, בן אז'ובל וגיתי סופר

הפועל עכו (לאומית)

אחרי שלא ניצחה באף משחק הכנה, פתחה הפועל עכו את העונה בניצחון בית מרשים במסגרת המחזור הראשון במפעל גביע הטוטו על הפועל נוף הגליל, 0:4.

שתי הקבוצות התייצבו למשחק בהרכבים חסרים, מאחר ולא הצליחו  להעביר את כל שחקני הסגל שלהם בבקרה התקציבית, והן ניצלו זאת כדי להעניק דקות משחק לשחקנים צעירים. הפועל עכו פתחה עם השוער אופק אנטמן, שהיה לא רע והפגין ביטחון. חוליית ההגנה כללה את הבלם גל בראל ואביחי אלפסי הצעיר, בנו של כדורגלן העבר מורדי אלפסי. קובי מזרחי שהגיע מבית"ר נורדיה ירושלים פתח כמגן שמאלי, ועומרי וגנר הצעיר תפקד כמגן ימני. גל קולני גיבה את ההגנה כקשר דפנסיבי, אבל נפצע בדקה ה-82 והובהל למרכז הרפואי לגליל, שם אובחן נקע ברגלו שתשבית אותו מפעילות בחודש הקרוב.

דוד אמזלג, איתי מורנו ורז טוויזר, השלימו את מרכז השדה, בעוד בהתקפה הוצבו בן אז'ובל ועזאת חלאילה. במחצית השנייה, שולבו כל שחקני הספסל: גיתי סופר, אליאב בן עמי, לידור המאירי, איציק אמירה ועידו דומאן.

מי שעמד על הקווים הוא איציק טוויזר, שהחליף את המאמן אלי כהן, שגם הוא לא עבר בבקרה התקציבית.

הפועל עכו עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-15, כשבן אז'ובל שלח כדור עומק, ורז טוויזר ניער מעליו שחקן הגנה אורח ומול השוער בעט כדור קשתי לרשת, 0:1 לעכו. שער בכורה של טוויזר הצעיר בקבוצה הבוגרת של המועדון. עם פתיחת המחצית השנייה, הכפילה עכו את יתרונה. דקה 49: דוד אמזלג הגביה כדור עונשין למרכז הרחבה ובן אז'ובל התרומם גבוה מעל הגנת נוף הגליל ומקרוב נגח פנימה, 0:2. בדקה ה-55, שלח הבלם גל בראל כדור עומק ארוך, אז'ובל החליק בראשו לאחור, ועזאת חלאילה הקדים את ההגנה האורחת ובעט לרשת, 0:3. בדקה ה-76 נחתמה התוצאה. איתי מורנו בישל לגיתי סופר, שמתוך הרחבה בעט כדור מדויק לפינה ופנימה, 0:4.

המאמן איציק טוויזר, תיאר בסיום את חזרתו הזמנית לעמדת המאמן וסיכם: "תמיד כשמנצחים יש הרגשה טובה, אבל בעיקר שמחתי לראות את השחקנים הצעירים של המועדון משחקים בלי שום רגשי נחיתות ומפגינים יכולת טובה". על שער הבכורה של בנו, רז, בקבוצה הבוגרת של הפועל עכו אמר: "כיף גדול וסיפוק אדיר. זה חלומו של כל אבא, לראות שהבן שלו מצליח. רז צעיר ובתחילת הדרך, אבל אני מאמין בו ובכישרון שלו".

המאמן אלי כהן, היה פחות נלהב: "צריך לקחת את המשחק הזה בפרופורציות, כי בליגה יהיו הרכבים אחרים לגמרי. מבחינתי זה כמו עוד משחק אימון".

ביום שני הקרוב (5.8) תארח הפועל עכו את היורדת מליגת העל, בני סכנין (שעה 19:30) למשחק במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. ביום חמישי (8.8) תפגוש הפועל עכו את אחי נצרת, למשחק שינעל את שלב הבתים המוקדם בגביע הטוטו.

נזכיר רק את השיטה בגביע הטוטו: 16 קבוצות הליגה הלאומית חולקו לארבעה בתים, והן יתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד. הקבוצות שתסיימנה במקום הראשון בכל בית, יעפילו ישירות לשלב חצי הגמר. הקבוצות שתסיימנה במקום השני בכל בית, ישחקו במשחקי הדירוג 5-8. הקבוצות שיסיימו במקום השלישי בכל בית תתמודדנה במשחקי הדירוג על מקומות 9-12. הקבוצות שיסיימו במקום הרביעי בכל בית, יתמודדו ביניהן במשחקי הדירוג על מקומות 13-16. המשחקים בשלבים האלה יהיו בשיטת נוק אאוט. כלומר, המפסידה מודחת. כמובן גם, שכל דירוג נושא מענק כספי שונה, כך שככל שקבוצה תגיע לשלבים גבוהים יותר בגביע הטוטו, כך יגדל המענק הכספי שהיא תהיה זכאית לו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות