fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסדר טיעון: יודה כי הרג ולא יורשע ברצח

חברי קיבוץ גינוסר מוחים בפתח בית המשפט | צילום: שלומי גבאי

הפרקליטות תדרוש כי על ראיד רושרוש מהכפר מרר, שהואשם ברצח תהילה נגר ז"ל, יוטל עונש מרבי בגין הריגה של 20 שנות מאסר וכן מאסר על תנאי ופיצוי למשפחת המנוחה

היום, שלישי, קיבל בית המשפט המחוזי בנצרת את הסדר הטיעון, במסגרתו סוכם כי ראיד רושרוש מהכפר מרר יודה בהריגתה של תהילה נגר ז"ל ובעבירות נוספות שביצע כלפיה, אך לא יורשע ברצח. מנגד, התביעה תדרוש את העונש המרבי על עבירת הריגה -20 שנות מאסר בפועל, עונש מאסר על תנאי ופיצוי למשפחת המנוחה.

מפרקליטות מחוז צפון נמסר: "מדובר בתיק שבוסס מלכתחילה על ראיות נסיבתיות. אין שום ראיה ישירה המוכיחה כי הנאשם הוא שביצע את העבירה, שכן איש לא היה עד לאירוע והנאשם הכחיש את מעורבותו במות המנוחה עד לרגע בו חתם על ההסדר והודה בעובדות כתב האישום המתוקן. למרות הכחשתו, התביעה סברה לאורך כל הדרך כי יש די ראיות נסיבתיות להוכיח את מעורבות הנאשם במותה של המנוחה. אולם התביעה גם סברה כי לא יהיה זה נכון להתעלם מקשיים ראייתיים שעלו במהלך המשפט ולכן הסכימה לחתום על הסדר הטיעון".

הוריה של תהילה נגר - צילום שלומי גבאי
הוריה של תהילה נגר | צילום: שלומי גבאי

תזכורת: ב-20 בדצמבר 2016 נמצאה גופתה של תהילה נגר סמוך לכביש סובב כנרת, ליד המושבה מגדל, כשעל גופה סימני אלימות קשים. בתוך זמן קצר נעצר רושרוש מהכפר מרר הסמוך, שהיה בן זוגה כשנתיים. לאחר חקירה שארה כמה שבועות, הוגש נגדו כתב אישום באשמת רצח. כתב האישום שהוגש מגולל מעשים מצמררים על האופן בו נרצחה נגר ועל מסכת ההתעללויות שחוותה בעבר מרושרוש, עת היה בן זוגה. בכתב האישום המקורי נטען: "רושרוש החל לתקוף את המנוחה, בעוד שהיא מנסה להתגונן מפניו. לאחר מכן, דחף הנאשם את המנוחה לשיחים שבצידו המזרחי של החניון, שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבדה את הכרתה. או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגולתה וגרם למותה. לאחר הרצח, עזב הנאשם את החניון ושב לביתו באמצעות הג'יפ".

כאשר נודע כי בכוונת הפרקליטות לחתום על הסדר הטיעון, קמה מחאה ציבורית גדולה. למרות זאת, בית המשפט אישר את הסדר הטיעון. עוד קודם לכן נתן בית המשפט לרושרוש הזדמנות לחזור בו מהכחשתו. במעמד זה הוא אישר כי הרג אותה אך לא רצח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות