fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכן תבלו השבוע: כל המופעים, ההצגות והתערוכות בגליל

להקת המחול האירית בשיתוף פעולה עם ווקה פיפל בכרמיאל, שם טוב לוי עושה כבוד לאריק אינשטיין בשבי ציון, ומרינה מקסימיליאן בעכו. צאו לבלות!
מרינה מקסימיליאן צילום: יח"צ

עכו

מוצ"ש, 7 בספטמבר, 21:00

מוזיקה: מרינה מקסימיליאן, זמרת וירטואוזית וזיקית מוזיקלית מהמרתקות במוזיקה הישראלית, מעלה מופע חדש ומסקרן. מלווה בהרכב נגנים חדש, היא תגיש את מיטב הרפרטואר שלה.

המצודה, 2207*

סיפורו של צלם הטבע עמוס נחום בסרט"תמונת חייו" במנוף, משגב צילום: סוזן פרידמן

מנוף

שבת, 7 בספטמבר, 21:00

סרט: "תמונת חייו", בגיל 65, בשלהי קריירה מפוארת, יוצא עמוס נחום – צלם טבע עטור פרסים – אל המסע המסכם של חייו. אחרי שצילם תנינים, אנקונדות, כרישים, ליוויתנים ועוד, הוא מתכוון לצלם הפעם במישורים הארקטיים האינסופיים של צפון קנדה, את התמונה המסוכנת ביותר שצילם עד היום: תמונה של דב קוטב צולל, פנים אל פנים, ללא אמצעי הגנה. בעבר ניסה עמוס לצלם את התמונה הזו וכמעט נטרף, אבל משהו דוחף אותו לנסות ולעשות את זה שוב. ״תמונת חייו״, בהפקתה של ננסי ספילברג, הוא תיעוד מרהיב, ועם זאת אינטימי של חייו ועבודתו של עמוס נחום.

פאב הפאבלה, משגב  pubella.eventer.co.il

 

שישי, 13 בספטמבר, 22:30

מוזיקה: "מקלט 18", מופע מחווה סוחף לאריק אינשטיין המציג למעלה מ- 20 קלאסיקות מתקופת יצירתו המשותפת עם שלום חנוך, מיקי גבריאלוב, יצחק קלפטר, הצ’רצ’ילים ועוד, שנמשכה לאורך שנות ה-60, ה-70 ותחילת שנות ה-80
עשרות שירים שהפכו להיות נכסי צאן ברזל בתולדות המוזיקה הישראלית מאז ועד היום.

פאב הפאבלה, משגב  pubella.eventer.co.il

קיבוץ כברי

חמישי, 12 בספטמבר, 21:00

מוזיקה: "הנשמות הטהורות בעקבות השמש". מפגש מוזיקלי והומוריסטי עם המלחינים רוני וייס ונתן כהן, המסכם יצירה של יותר מארבעה עשורים. במופע קטעי וידאו נדירים ומצגות והסיפורים מאחורי השירים.
בין השירים: ״קפה אצל ברטה״, ״לעולם בעקבות השמש, ״רחוב הנשמות הטהורות, ״זה הרגע לאהוב ,"אחכה לך״ ״זה טוב זה טוב״ ועוד להיטים מוכרים ואהובים.

אולם המופעים, 04-9952718

ה"נשמות הטהורות" בכברי צילום: התיאטרון הקלאסי

מעלות-תרשיחא

שבת, 7 בספטמבר, 21:00

קונצרט: ברהמאס את ברליוז, חגיגה סימפונית גדולה בהשתתפות תזמורת הסימפונט רעננה עם כ- 45 נגנים. בניצוחם של סלים עבוד אשקר ורונן בורשבסקי

היכל התרבות, 04-9573050

שישי, 6 בספטמבר, 19:00

ראשון, 8 בספטמבר, 21:00

שני, 9 בספטמבר, 21:00

רביעי, 11 בספטמבר, 21:00

סרט:  "כמו כולן", איינור, צעירה יפה ותוססת, בת למהגרים טורקים המתגוררים בגרמניה, מוצאת את עצמה בגיל 16 מחותנת נגד רצונה לבעל אלים, ובהריון ממנו. כשהיא מחליטה שחייה לא חייבים להיראות כפי שהמשפחה המוסלמית האדוקה שלה תכננה, היא בורחת לברלין על מנת להתחיל שם חיים חדשים. היא יולדת את בנה, מוצאת עבודה ומתחילה רומן עם בחור גרמני שאוהב אותה כמו שהיא. נדמה שהיא מצאה את מקומה בעולם. אבל משפחתה, שרואה במעשיה פגיעה חמורה בכבודה, מסרבת לשחרר אותה.

סינמה מעלות, 052-5224922

שישי, 6 בספטמבר, 21:00

ראשון, 8 בספטמבר, 19:00

שני, 9 בספטמבר, 19:00

רביבי, 11 בספטמבר, 21:00

 

סרט: "פנים רבות לאמת", איימי ופיטר אדגר אימצו לפני עשור את לוס, ילד שנולד באריתריאה. לוס התבגר בבית משפחת אדגר והפך לנער פופולארי ונערץ בקרב חברי הקהילה. הארייט וילסון, המורה שלו, רואה בו סמל למצוינות המסוגל להעניק השראה לסטודנטים שחורים אחרים בבית הספר. כאשר היא מטילה על הכיתה של לוס משימת כתיבה, היא נדהמת לקרוא את המאמר המטריד שהוא מגיש לה. מלא בהתבטאויות שנויות במחלוקת ותמיכה באלימות פוליטית, המאמר גורם לה לחקור לעומק את מקור דעותיו של לוס. היא מחטטת ללא רשות בלוקר שלו ומה שהיא מגלה שם מאשש את הפחדים הגדולים ביותר שלה.

סינמה מעלות, 052-5224922

שלישי, 10 בספטמבר, 21:00

סרט: "כאב ותהילה",  על יצירה והקשר הבלתי נפרד בינה ובין חייו האישיים של היוצר, על האהבות והתשוקות שנותנות לה משמעות ותקווה, ועל החיים. בכיכובם של פנלופה קרוז ואנטוניו בנדרס.

סינמה מעלות, 052-5224922   

שבת, 7 בספטמבר 11:00

סרט: הסיפור מאחורי ההצלחה הגדולה ביותר של התיאטרון הצרפתי- "סיראנו דה ברז'ראק". אדמונד רוסטאן הוא מחזאי גאון שעד כה נחל רק כישלונות. ההזדמנות הגדולה מגיעה כשגדול השחקנים של התקופה מבקש לככב במחזהו החדש בתנאי שהבכורה תיערך בתוך שלושה שבועות. הבעיה היא שאדמונד עדיין לא כתב מילה אחת, ואין לו מושג איזה סיפור הוא יספר.

סינמה מעלות, 052-5224922

שלישי, 10 בספטמבר, 19:00,

סרט: "יולי", דרמה מוזיקלית מקובה, המבוססת על ספרו הביוגרפי של הרקדן העולמי קרלוס אקוסטה (שמשחק בסרט) הסרט מגולל את סיפורו האמיתי של קרלוס שגדל ברחובות של קובה, במשפחה חמה ועניה. אביו הקפדן מזהה בבנו את כישורונו יוצא הדופן לריקוד ודוחף אותו כנגד רצונו של הילד, ללימודים נוקשים לבלט מודרני. עם הזמן האב מבין שעליו לשלוח אותו לבתי ספר יוקרתיים מחוץ למדינה, אך מבין, שבכך הוא קורע את הילד ממשפחתו החמה.

סינמה מעלות, 052-5224922 

כרמיאל

שלישי, 10 בספטמבר, 20:30

הצגה: "מיהו יהודי", השאלה הנצחית (והאקטואלית) – מיהו יהודי, עולה דרך סדרת שיחות שנונות ומשעשעות בין שני שכנים בחדר מדרגות של בניין דירות פריזאי. השכן הקתולי, בשליחות אשתו הסקרנית, מנסה לברר עם שכנו היהודי, מה זה אומר להיות יהודי? מהם ההבדלים ביניהם ומדוע הוא (השכן היהודי) לא מחזיר את השטחים ופותר את הסכסוך? מחזה מצחיק, שנון ועדכני, שנשען על מסורת האבסורד הצרפתית, ומנסה להגדיר את ההבדלים בין אנטישמי לגזען, בין יהודי לאתאיסט, ובין שונאי יהודים לסובלי יהודים. נוגע לכל יהודי באשר הוא ולא רק ליהודים. עם שלמה וישינסקי ורמי ברוך

היכל התרבות, 04-9881111

חמישי, 12 בספטמבר, 20:30

הצגה: "נדנדה בשניים", ג׳רי נמלט לניו יורק מחייו הקודמים בעיצומו של תהליך גירושים כדי לפתוח דף חדש. במסיבה אקראית הוא פוגש את גיטל, רקדנית מובטלת, גרושה גם היא, החיה בגפה בעיר. מבלי להתכוון נרקם לו סיפור אהבה, לאו דווקא מהסרטים. סיפור אהבה של אמצע החיים בין שני אנשים הבאים מרקע שונה. הוא עורך דין במקצועו, היא אומנית ושניהם בודדים בעיר גדולה. האם לסיפור שלהם יהיה סוף טוב.

היכל התרבות, 04-9881111

רביטל ויטלזון בקרית מוצקין צילום: אפרת אשל

קרית מוצקין

רביעי, 11 בספטמבר, 21:00

סטנד אפ: רביטל ויטלזון יעקובס, סטנד אפ להורים עייפים – על רומנטיקה לאור נרות אקמולי, הריונות, ילדים, דיאטות וסליים. רביטל ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, כותבת, אושייה בוואטסאפ של הגן, אמא לחמישה ואומנית זילוף בכוסמין. והיא רוצה להזכיר לכם: שאין ילד רע, יש ילד שאמא שלו רעבה.

היכל התיאטרון, 04-88060

ההמלצות שלנו

כרמיאל

שישי, 13 בספטמבר, 21:00

מופע: להקת המחול הייצוגית של אירלנד RHYTHM OF THE DANCE + VOCA PEOLE

ייקחו אתכם למסע בהיסטוריה התרבותית האירית עם הריקודים האיריים המסורתיים בסגנון מוקדם וישלבו בו את הריקוד האירי העכשווי עם הטכנולוגיה

החדשנית. 22 רקדנים, זמרים ומוסיקה אירית חיה המופע חושף ומגלה מקום חדש בבידור האירי. שעתיים של אנרגיה  על הבמה עם מוסיקה אירית חיה וכמיטב המסורת האירית.

המופע סוקר את מסע התרבות האירית לאורך ההיסטוריה. מחד, הוא משמר את הריקוד האירי המסורתי מלפני כ-1000 שנה בסגנונו המוקפד ומאידך, מציג את הריקוד האירי העכשווי עם הטכנולוגיה הבימתית הכי עדכנית שיש.

RHYTHEM OF THE DANCE מציינים 20 שנות הופעה ברחבי העולם במהלכן הופיעו בפניי למעלה מ- 20 מיליון צופים בכ-100 מדינות.

VOCA PEOPLE הוא מופע תיאטרון ווקאלי, המבוצע באופן הומוריסטי ומשלב שירת אקפלה עם אומנות ביט בוקס עכשווית המבצעת קולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה שונים באמצעות הקול בלבד. זהו שיתוף פעולה מהפכני וראשון בין VOCA PEOPLE ל-  RHYTHEM OF THE DANCE

היכל התרבות, 04-9881111

שם טוב לוי בשבי ציון צילום: ז'ראר אלון

שבי ציון

שבת, 7 בספטמבר, 20:00

מוזיקה: שם טוב לוי: "לקחת פסק זמן"

שם-טוב לוי, במופע מיוחד שמוקדש ליצירתו המשותפת רבת השנים עם אריק אינשטיין. ערב מיוחד של השירים המשותפים שיצר ביחד עם אריק, הלקוחים מתוך שבעה אלבומים לאורך 25 שנה. בין האלבומים: "פסק זמן" , "תוצרת הארץ",  "יש בי אהבה" , "יסמין" "לאן פרחו הפרפרים" "ילדים", ועוד כמה אלבומי "ארץ ישראל הישנה והטובה"

שם-טוב, עבד לאורך השנים עם אמנים ויוצרים רבים, והיה שותף בלהקות חשובות במוזיקה הישראלית. ("קצת אחרת", "ששת" "וצליל מכוון").

פאב הפרה, 079-7023226

תערוכות ומוזיאונים

נהריה

התערוכה השנתית של אמנים ויוצרים מנהריה

התערוכה פתוחה ברציפות עד ה- 5 באוקטובר 2019.

הכניסה חופשית!

הגלריה העירונית מגדל המים ז'בוטינסקי 12

עכו

כל השבוע, כולל שבת

"קיר סבתא"- היא תערוכת מחווה לאריגה, רקמה, סריגה ותפירה ובמסגרתה, מציגים, חושפים ומקדמים אמנים ויוצרים מקומיים.

התערוכה השלישית של מרכז המידע תעסוק באקלקטיקה של תרבויות, המורכבת מפרגמנטים שונים שיחד יוצרים דבר שלם, חיים שלמים בחלל אחד, עולמות שונים ומרתקים  של שישה אומנים מהגליל, המוצגים  יחד בחלל הגלריה ומאותתים את עצמם החוצה, כל אחד בדרכו.

מוצגת עד 31 בינואר 2020

מרכז מידע JNF, 04-6015533

מעלות-תרשיחא

כל השבוע

6 בספטמבר, 11:00 (פתיחה)

"זיכרון הוא בית", 30 אומנים יציגו יצירות לרגל ציון 30 שנים למרכז אומנויות וגלריה ע"ש אפטר-ברר

מרכז אומנויות, 04-9977150

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות