fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני משפחת הרוש ביקרו את הפצוע דניאל חיים פחימה

מצבו של פחימה מוסיף להיות קשה. הוא עדיין מורדם ולא מתקשר עם הסביבה. הרכב הדאנס SOULKEY ביצע את השיר שדניאל כתב שבועיים לפני הפיגוע
דניאל חיים פחימה
"הלך לישון לפני חודשיים וקם היום". דניאל פחימה (צילום באדיבות משפחת פחימה)

מצבו דניאל- חיים פחימה שנפצע באופן אנוש בפיגוע בבורגס לפני כחודשיים, מוסיף להיות קשה.  דודתו עו"ד סיגלית אלאנדריי  מקרית ביאליק, מסרה כי  דניאל חיים נושם בעצמו, אלא שלעיתים קרובות, נאלצים הרופאים לסייע לו בכך ומחברים אותו למכונות ההנשמה.

דניאל חיים פחימה
תשוב אלינו. דניאל חיים פחימה (התמונה באדיבות משפחת פחימה)

דניאל- חיים עדיין מורדם  על ידי הרופאים ולא מתקשר עם הסביבה. אלאנדריי הסבירה כי במהלך הפיגוע ספג דניאל אלפי רסיסים לגופו ועל כן לעיתים קרובות מבצעים הרופאים צילומים ובכל פעם שישנו חשש שמא רסיס יחדור לאיבר פנימי כלשהו, נאלץ דניאל לעבור ניתוח להוצאתו.

דניאל עבר את הניתוח האחרון ביום רביעי, שפגה מעט ההרדמה הוא  ניסה להתרומם לעבר אביו ופתח את ידיו בכוונה לחבק, דבר שריגש את בני המשפחה.

"הרופאים אומרים שדניאל -חיים עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים ומבקשים לדבר אליו כמה שפחות כדי לא לגרום להתרגשויות מיותרות. במקביל הם שוקלים להתחיל ולהוריד לו במינון בהרדמה. אנחנו מקווים שזה יקרה בקרוב. כולנו מחכים ומתפללים לראות את דניאל שמחייך וחוזר לעצמו".

דניאל כתב, SOULKEY ביצע

בשבוע שעבר הפתיעו בני משפחתו של דניאל חיים והשמיעו לו שיר שכתב. דניאל חיים כתב שיר שבועיים לפני הפיגוע וחלם להפוך אותו ללהיט, לדניאל היה חלום להקים הרכב דאנס , ולכן כתב את השיר "תשובי כבר אליי ", כאשר מצא אחיו אלי את השיר במגירה פנה להרכב הדאנס SOULKEY בבקשה לבצע את השיר בשמו של דניאל, בהתחלה חברי ההרכב חששו מאד להקליט את השיר על מנת לא לבצע שימוש ציני במקרה , אך לאחר שהבינו שהם בעצם מגשימים את חלומו של דניאל הם הסכימו. הרופאים אומרים שהוא נרגש מאד ושלמרות כדורי השכחה שנותנים לו על מנת להשכיח את הכאבים, הוא זיהה את השיר והיה שמח".

פגישה מרגשת עם משפחת הרוש

בני משפחת הרוש שאיבדו את בנם, מאור, באותו הפיגוע, הגיעו בתום החודש, לבית החולים תל השומר, שם מאושפז פחימה כדי לחזק את ידיהם של ההורים. משפחתו של הרוש התרגשו והביעו תקוות שפחימה יתעורר ויחזור לעמוד על רגליו. בני משפחתו של הרוש מחכים לרגע המיוחד בין היתר כדי לשמוע על רגעיו האחרונים של בנם. הוריו של פחימה הבטיחו במהלך הביקור, לזוג הרוש שדניאל יהיה כבנם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות