fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 3.5 ימתין לתור במרכז הרפואי לגליל קרוב לשנה

אריאל סלע מנהריה המתין במשך ארבעה חודשים לניתוח שיניים בהרדמה מלאה במרפאת השיניים שבבית החולים. כיוון שהרופאה היתה חולה, נדחה התור בחצי שנה
אילוסטרציה. צילום: Jessica Lewis

אריאל סלע (3.5) מנהריה, המתין במשך ארבעה חודשים ארוכים לניתוח שיניים בהרדמה מלאה במרפאת השיניים שבמרכז הרפואי לגליל.

בתאריך ה – 24.10.19, הגיע התור המיוחל, אך הוריו אסתר ויהודה, קיבלו הודעה שהרופאה חולה, וכי התור אליו חיכו זמן כה רב נדחה לתאריך ה – 10.04.2020, כלומר, לעוד חצי שנה.

סלע הקטן, הסובל ממצב חמור של כאבי שיניים וזקוק בדחיפות לארבע סתימות כולל חשש טיפול שורש בהרדמה מלאה, עפ"י קביעת הרופאה, יאלץ להמשיך לסבול מכאבים ומהחמרה במצבו לכל אורך ששת החודשים שיבואו עד התור הבא.

לטענת ההורים, היו מטפלים בו במקום אחר, אך כיוון שסלע זקוק להרדמה מלאה, בית החולים הוא המקום היחיד בו ניתן לבצע את הטיפול. עד הוסיף האב: "במקום להזיז את כולם ביום אחד העדיפו להעביר אותנו, שהגענו כבר לתאריך התור, לשים אותי בסוף הרשימה. אני לא מבין את ההיגיון בהחלטה הזאת".

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר: "פנייתו של המתלונן נבדקה ואנו עושים כל מאמץ כדי לסייע לו בקביעת מועד מתאים יותר, וכך גם נמסר לו. הטיפול בפנייתו טרם הסתיים. תכניות הניתוחים לחודשים הקרובים מלאות, ועם זאת אנו נעשה הכל כדי לסייע. יחד עם זאת, זכותו של המתלונן לפנות למרכז רפואי אחר ולקבל מאתנו את העתק הרשומה שלו. אנו מאחלים לו בריאות שלמה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות