fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה הכסף?

אסי כץ, מאמן הכושר לשעבר של הפועל עכו, תובע את הקבוצה בסכום של 132 אלף שקלים. כץ: "כואב לי לתבוע את הקבוצה שאני אוהד, אבל לא הותירו לי ברירה"
תובע את זכויותיו. אסי כץ צילום: אדריאן הרבשטיין

התנהלותה של הפועל עכו בשנים האחרונות ממשיכה לנפק לה תביעות, כשהאחרונה שבהן היא של מאמן הכושר אסי כץ, שפוטר בקיץ האחרון.

כץ תובע מהמועדון סכום של 132,023 שקלים, בגין אי תשלום דמי הבראה, החזר נסיעות, הפרשות לפנסיה שלא הועברו כנדרש בחוק, פיצויי פיטורין, היעדר שימוע לפני הליך פיטורין ואי עריכת הסכמי עבודה בשנות עבודתו.

על פי כתב התביעה שהוגש בשמו של אסי כץ על ידי עו"ד יצחק אוסמו, נטען, כי המועדון לא קיים את מלוא ההוראות שבדין, וכפועל יוצא מכך, לא שולמו לו מלוא הכספים להם היה זכאי. נציין רק, שמדובר בשתי תקופות בהן עבד כץ במועדון הפועל עכו: בין השנים 2012-2014, כמאמן כושר במחלקת הנוער, ובשנים 2015-2019, בהן הועסק כמאמן כושר גם בקבוצת הבוגרים.

עוד נכתב בתביעה, כי בחודש מרץ האחרון, פנה מנכ"ל הקבוצה צביקה מונקה לכץ, עדכן אותו כי הוא מיועד להתמנות כמאמן כושר של כל קבוצות המועדון: ילדים, נערים, נוער ובוגרים וביקש ממנו להכין תכנית עבודה לעונת 2019/20. עוד הובטח, כך לפחות לפי הנטען בכתב התביעה שהוגש לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, כי חוזהו של כץ במועדון יוארך אוטומטית לעונה הקרובה. בחודש מאי האחרון, הגיש כץ למנהל מחלקת הנוער של הפועל עכו את תכנית העבודה, כפי שנתבקש. אולם בחודש יוני, טוען כץ כי קיבל שיחת טלפון ממונקה, בה נאמר לו על סיום תפקידו במועדון. ימים ספורים לאחר מכן, התבקש כץ להגיע למשרדי האגודה כדי לקבל את מכתב הפיטורין. כץ טוען עוד, כי במהלך הפגרה הוא קיבל הצעות עבודה ממספר מועדוני כדורגל, אולם נאלץ לדחות אותן בשל הסיכום להמשיך בהפועל עכו.

כיום, מועסק כץ בעיריית קריית ביאליק ובמקביל משמש כמאמן כושר במועדון הכדורגל מכבי צור שלום.

כץ התייחס השבוע לכתב התביעה שהגיש והוא מספר: "אני ממש מאוכזב מההתנהלות כלפיי. היינו סגורים שאני ממשיך בשנה הקרובה ושבוע לפני פתיחת האימונים, קיבלתי טלפון שאומרים לי שאני לא ממשיך".

אמרו לך מה הסיבה?

"כן, אמרו לי שהמאמן אלי כהן רוצה את הצוות שלו. דרישה לגיטימית, אבל למה להודיע לי שבוע לפני פתיחת האימונים, כשכל הקבוצות כבר סגורות עם מאמני כושר אחרים? קודם לכן היו לי הצעות מכמה קבוצות, אבל מאחר וידעתי שאני ממשיך בעכו דחיתי את כולן".

כשכץ הבין שהוא לא ממשיך הוא דרש את מלוא זכויותיו, ואף פנה לראשי המועדון.

כץ: "פניתי כמה וכמה פעמים וכל הזמן אמרו לי אל תדאג, תוך כמה ימים הכל יסתדר. אחרי כמה שבועות של המתנה, פניתי אליהם שוב, אלא שהפעם אמרו לי שאין כסף לשלם. כשראיתי שהעניין נמשך לא הייתה לי ברירה אלא לפנות לערכאות משפטיות. תאמין לי שזו סיטואציה לא נעימה. כואב לי לתבוע קבוצה שאני אוהד ומקום שאני אוהב, אבל לא השאירו לי שום ברירה".

מהפועל עכו לא נמסרה תגובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות