fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איים על חייל: 2,000 ש"ח או שאשבור בקבוק וודקה על ראשך

כתב אישום הוגש הבוקר כנגד תושב מעלות וחבריו, שאיימו על חייל צה"ל שיפגעו בו במידה ולא ישלם להם סכום כסף שדרשו, כל זאת, כיוון ש"פגע בכבוד" של אחד מהם
איומים על חייל צה"ל. צילום: Hichem Deghmoum

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) כנגד תושב מעלות בשנות ה-20 לחייו ושני חבריו (טובא זנגרייה וקרית שמונה) לאחר שנעצרו בעקבות תלונה על התנהגות ביריונית, כנגד חייל, בתאריך 10.10.19.

מחקירת האירוע עולה כי בתאריך הנ"ל קבעו שניים מהנאשמים עם המתלונן טלפונית וכשפגשו בו טען אחד מהם בפניו כי "פגע לו בכבוד", כמו כן ציין הנאשם בפניו כי הוא נוהג "לשבור בקבוק וודקה" על ראשו של מי שפוגע בכבודו וגובה ממנו 10,000 ש"ח תוך שהוא אוחז בבקבוק וודקה בידו. הנאשם טען בפניי המתלונן כי בגלל שהוא חייל עליו לשלם רק 2,000 ש"ח ואם לא, יפגע בו הנאשם. מספר ימים לאחר מכן שוב פנה אחד הנאשמים למתלונן בטלפון ואיים עליו שאם לא ישלם הוא יפגע בו או בבני משפחתו.

עם קבלת התלונה נעצרו שניים מהנאשמים ע"י שוטרי משטרת ישראל והנאשם השלישי נעצר מספר ימים לאחר מכן, עם התפתחות החקירה, אשר התגבשה לכדי תשתית ראייתית מוצקה. מעצר הנאשמים הוארך מעת לעת בבית המשפט והבוקר הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגדם בבית משפט השלום בקרית שמונה באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות בריונות הפוגעות במרקם החברתי ותמשיך לנהל חקירות מקצועיות עם כלל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב הציבור ולהביא את העבריינים לדין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות