fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף תאילנדי: מדליית כסף לאלעד סומן באליפות העולם

אלעד סומן (19) ממכון סילאפה תאי מעלות, הרשים לאורך כל הקרבות, אך הפסיד בנקודות ליריב מתאילנד והתנחם בתואר סגן אלוף העולם
סגן אלוף העולם. אלעד סומן מניף את דגל ישראל

אלעד סומן (19) ממכון סילאפה תאי מעלות, ממשיך לרשום הישגים ולזלול מדליות בתחרויות בינלאומיות. השבוע, זכה סומן במדליית כסף באליפות העולם לבוגרים, לאחר שנוצח בקרב הגמר על ידי יריב מתאילנד וסיים במקום השני בקטגוריית משקל 75 ק"ג.

אליפות העולם לבוגרים, שנערכה מטעם איגוד האגרוף התאילנדי העולמי IFMA המוכר על ידי הוועד האולימפי העולמי וחבר במשחקי העולם, התקיימה בבנגקוק, תאילנד, בהשתתפות כאלף ספורטאים מ-112 מדינות בעולם.

סומן, שלאור הישגיו שובץ בקטגוריה לספורטאים נבחרים, העפיל ישירות לשלב רבע הגמר, יחד עם עוד 14 מתחרים מהטופ העולמי.

בקרב הראשון, גבר סומן על יריב מבולגריה בנקודות. בשלב חצי הגמר הביס סומן את אלוף רוסיה לשנת 2018, לאחר שכל צוות השיפוט העניק לו פה אחד נקודות בזכות עליונותו בקרב.

בקרב הגמר, פגש סומן מתחרה מנוסה מתאילנד, שנחשב לאחד הלוחמים הטובים בעולם. סומן פתח טוב את הקרב וניצח במערכה הראשונה בנקודות. בסיבובים השני והשלישי התפתח בזירה קרב צמוד ושקול, בסיומו החליטו השופטים להעניק את הניצחון לנציג מתאילנד, כשהקרב מוכרע על חודה על נקודה.

מנהל מכון סילאפה תאי מעלות, המאמן הבכיר אלכס דר: "זו פעם ראשונה שאלעד מתמודד באליפות העולם לבוגרים והוא עשה את זה בצורה מעוררת כבוד והערכה. כבר בתחילת דרכו בענף, אלעד הוכיח כישרון בלתי רגיל, נחישות, התמדה ויכולות פיזיות ומנטליות ברמות הגבוהות ביותר. עבור ספורטאי שכבר באליפות הראשונה שלו בבוגרים מעפיל לשלב הגמר, מדובר בהישג אדיר, שרק מחזק את מעמדו של אלעד בטופ העולמי. צריך לזכור שההכנות לתחרות יוקרתית ונחשבת כמו אליפות העולם, בו משתתפים בכירי הענף, החלו לפני שנה, עם תכנית עבודה מפורטת שכללה תחרויות הכנה ומחנות אימונים בארץ ובחו"ל. אני שמח בשביל אלעד על ההישג ומודה לאיגוד האגרוף התאילנדי והתאחדות אילת על כל הסיוע והתמיכה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות