fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאוחדת פתחה מרפאה חדשה בחריש: "בצוותא", אשר תרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר

קופת חולים מאוחדת צומחת עם העיר חריש ופתחה את המרפאה השנייה בעיר. עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת: "נמשיך להתפתח עם העיר ולהתאים את עצמנו לצורכי התושבים, אנחנו גאים מאוד בשירות שלנו שהוא בהחלט ברמה אחרת"
טקס חנוכת מרפאת בצוותא של מאוחדת בחריש | צילום: קרדיט דוברות מאוחדת

קופת חולים מאוחדת פתחה לאחרונה, 18.2, את מרפאת "בצוותא" בחריש בטקס פתיחה חגיגי. "בצוותא" היא המרפאה השנייה שתפעל בעיר, יחד עם מרפאת "דרך ארץ", ותעניק מענה לכלל תושבי חריש במהלך כל ימות השבוע משעות הבוקר ועד לשעות הערב.

המרפאה תעניק מגוון רחב של שירותים, ביניהם: רפואת משפחה, ילדים, סיעוד, מעבדה, מתן עירוי ברזל, סקר גנטי ובקרוב גם רפואת נשים. מוחמד עבד אל רחמן, מנהל מחוז צפון במאוחדת, הדגיש כי השירותים יינתנו על יד רופאים מומחים וצוותים מקצועיים בזמינות גבוהה, כדי להעניק את המענה המיטבי לתושבי העיר.

בטקס הפתיחה החגיגי נכחו: איל גבאי, יו"ר דירקטוריון מאוחדת, עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת, מוחמד עבד אל רחמן, מנהל מחוז צפון במאוחדת, מריאנה רויטמן, מנהלת המרחב, חברי דירקטוריון, סמנ"כלים, יצחק קשת, ראש עיריית חריש, הרב אשר זיגדון, רעות כהן, מנהלת מרפאות חריש של מאוחדת ומכובדים נוספים.

"מאוחדת ממשיכה לצמוח יחד עם העיר חריש אשר נמצאת במגמת צמיחה והתחדשות עירונית, ותוך זמן קצר פתחה את מרפאת "בצוותא", המרפאה השנייה שתפעל בעיר", אמר עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת. "העיר חריש צפויה למנות כמאה אלף תושבים בשנים הקרובות. מאוחדת תמשיך להתפתח עם העיר ולהתאים עצמה לצורכי התושבים, אנחנו גאים מאוד בשירות שלנו שהוא בהחלט ברמה אחרת".

יצחק קשת, ראש העיר, בירך את מאוחדת ואת צוות המרפאות של מאוחדת בחריש, ציין את שיתוף הפעולה במיזמים רבים, ואת החשיבות של פתיחת מרפאה שכזו במרכז שכונת בצוותא שהינה שכונה מתפתחת של משפחות צעירות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות