fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוצמת הבריאות של מכבי בצפון

מאות בכירים וצוותי רפואה של מכבי שירותי בריאות נכחו בכנס קבוצת מכבי השנתי שהתקיים בחיפה. מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי: "יחד אנחנו יוצרים את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל גם בצפון"
מנכלית מכבי סיגל דדון-לוי | צילום: מיכה בריקמן

כנס עוצמת הבריאות של מכבי שירותי בריאות התקיים בחיפה לרופאי ומטפלי המחוז, לכלל חברות קבוצת מכבי ובשיתוף חברות פארם נבחרות. הכנס שנערך באולמי 'אדם וחווה' בחיפה, הפגיש בין מנהלים, רופאים ומטפלים מכל חברות הקבוצה של מכבי: מכבי פארם, מכבי דנט, מכבי טבעי, מכבי יזמות וניהול, בית בלב ואסותא מרכזים רפואיים.

בכירים רבים לקחו חלק בכנס, בניהם מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי, המשנה למנכ"ל וראש חטיבת הבריאות ד"ר מירי מזרחי-ראובני, ראש מחוז הצפון ד"ר אייל פורמן, המנהלת הרפואית של מחוז הצפון ד"ר ריזאן סח'ניני, ועוד מכובדים רבים. הכנס העמיד במרכז את שיתופי הפעולה בין אנשי המקצוע השונים במטרה להעמיד חווית טיפול ואיכות רפואה בסטנדרט גבוה למען תושבי הצפון.

"אני שמחה להיות כאן בחיפה, בכנס קבוצת מכבי שמהווה מפגש עוצמתי של שיתופי פעולה", אמרה מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי. "בחיבור של חברות הקבוצה יש חשיבות עצומה ויחד אנחנו מעצימים את חווית השירות לחברי מכבי מקצה לקצה ויוצרים יחדיו חוזקה של קבוצה שמייצרת ערך מוסף".

ראש מחוז הצפון של מכבי דר אייל פורמן | צילום: מיכה בריקמן

ראש מחוז הצפון של מכבי ד"ר אייל פורמן: "במחוז הצפון של מכבי השליחות מתחילה באנשים. זאת הייתה הזדמנות נהדרת להגביר את החיבור ושיתופי הפעולה בין כל קבוצת מכבי. כשיש מגוון רחב של אנשי רפואה ומנהלים באיכות הגבוהה ביותר, חברי מכבי יכולים להיות בטוחים שהם בידיים הטובות ביותר".

המנהלת הרפואית של מכבי במחוז הצפון דר ריזאן סח'ניני | צילום: מיכה בריקמן

המנהלת הרפואית של מכבי במחוז הצפון, ד"ר ריזאן סח'ניני: "הבאנו למרכז הכנס את ההון האנושי של כלל חברות קבוצת מכבי בצפון. האנשים של מכבי מובילים באנושיות ובמקצועיות ויוצרים יחד את סטנדרט הרפואה הגבוה ביותר בישראל. זהו דבר מעצים לראות את כוחה של הקבוצה שטמון בשיתופי הפעולה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות