fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממשיכים לעטוף את בעלי החיים מהעוטף

ממשיכים לעטוף את בעלי החיים מהעוטף: המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף פעילים מצוות החילוץ, השלים פינוי בעלי חיים שמצבם הידרדר מפינת החי שבקיבוץ עלומים; בין המפונים: ארנבים במצב קשה שסבלו ממחלות עור

 

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "גם כשהלחימה בעיצומה המשרד להגנת הסביבה לא שוכח את חברינו הטובים והנאמנים בעלי החיים. עם פתיחת המערכה, זיהו אגף הגנה על בעלי החיים במשרד להגנת הסביבה את המורכבות והצורך לפינוי ודאגה לבעלי החיים שנותרו מאחור. המשרד התגייס והאגף הקים חמ"ל שפועל ללא לאות לשינוע מזון ותרופות לבעלי החיים וכן לפינוי אלו שנותרו באזורי הלחימה – זוהי חובתנו המוסרית לחברינו בעלי החיים"

 

גלי דוידסון, מנהלת אגף הגנה על בעלי חיים במשרד להגנת הסביבה: "בפעילות של המשרד להגנת הסביבה ובסיוע של ד"ר ענת ליכטר, ד"ר תמר פרידמן ממקלט הקופים הישראלי, ניב צדיק מכלביית כלבים בכפר ומתנדבים נוספים, פינינו מגוון בעלי חיים מפינת החי שבקיבוץ עלומים. ארנבים רבים סבלו ממחלות עור ומצבם לא היה טוב, לחלקם אף נשקפה סכנת חיים. לאור הידרדרות במצבה של פינת החי החליט המשרד להגנת הסביבה ביחד עם שותפים לא להותירם מאחור, ולפנותם באופן מידי להמשך טיפול ושיקום"

 

לתמונות וסרטונים מפעילות החילוץ והפינוי של פינת החי בקיבוץ עלומים (קרדיט בפנים): https://did.li/LUICN

 

ביום חמישי האחרון פינה אגף הגנה על בעלי החיים במשרד להגנת הסביבה בשיתוף פעילים מצוות החילוץ, בעלי חיים שמצבם התדרדר בפינת החי בקיבוץ עלומים. צוות החילוץ, מלבד מנהלת אגף הגנה על בעלי חיים במשרד להגנת הסביבה גלי דוידסון, כלל גם את ד"ר ענת ליכטר, ד"ר תמר פרידמן ממקלט הקופים הישראלי וניב צדיק וכלביית כלבים בכפר ופעילים נוספים שסייעו בפעילות.

 

עד עתה בעלי החיים קיבלו מזון ומים. כעת, משמצבם של חלק מבעלי החיים החל להידרדר בעקבות הלחימה הממושכת, הוחלט על פינויים של כל בעלי החיים. בין בעלי החיים שפונו ניתן למצוא ארנבונים שחלקם חלו בסקביאס, שרקנים, תוכים מסוגים שונים (קוקטלים, פינקים, תוכונים), גרבילים, דגו ואוגרים.

 

כל החיות הועברו להמשך טיפול ושיקום. המשרד להגנת הסביבה, ימשיך לעקוב אחר מצבם של כלל בעלי החיים באזורי הלחימה ויסייע בפינויים נוספים בעת הצורך, בשיתוף המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה.

 

שנדע ימים שקטים

 

 

עמנואל בן סבו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות