fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי שירותי בריאות: החל מבצע חיסוני שפעת ונפתחו היומנים לזימון תורים

החיסונים לשפעת מתבצעים במרפאות האחים האחיות במרכזים הרפואיים של מכבי בתיאום תור מראש באתר ובאפליקציה של מכבי או דרך המוקד הטלפוני ב-3555*.
החיסונים כבר כאן | צילום: מכבי

במכבי שירותי בריאות החלו במתן חיסונים כנגד נגיף השפעת לחבריה. החיסונים יינתנו במרפאות האחים והאחיות ובמרכזים הרפואיים ברחבי הצפון. ניתן לזמן תור כבר כעת לקבלת החיסון באתר ובאפליקציה של מכבי או דרך המוקד הטלפוני ב-3555*.

שפעת היא מחלה מידבקת, העלולה לגרום לסיבוכים ולתמותה, בעיקר בקרב אוכלוסיות בסיכון, כגון קשישים, חולים כרוניים, תינוקות, ילדים ונשים הרות. במכבי מוסיפים כי ממיפוי התחלואה במדינות שחוו את החורף, קיימת עדות לכך שעיקר התחלואה בשפעת החורף צפויה להיות מזנים A ו-B והחיסונים הקיימים מגנים מפני זנים אלו.

שרית שוט, האחות המחוזית במחוז הצפון במכבי:" חשוב להקדים ולהתחסן כבר בימים הקרובים בכדי להיות מוגנים מפני השפעת. צוותי הרפואה של מכבי זמינים עבורכם במרפאות האחים והאחיות ברחבי הצפון. החיסון בטוח ויעיל ואנו ממליצים לכלל האוכלוסייה, בדגש על אוכלוסיות בסיכון, לגשת ולהתחסן"

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות