fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש על המדף: תחתוני מחזור במקום תחבושות הגייניות וטמפונים

מותג ההלבשה התחתונה ג'ק קובה מציג תחתונים שנראים כמו תחתונים רגילים בגזרות אופנתיות, עם טכנולוגיה חדשנית של שכבות סופגות באופן מלא ויכולות להחליף את השימוש בתחבושות היגייניות או טמפונים בימי המחזור החודשי
תחתון שמותאם לכל תרחיש צילום: שי יחזקאל

מותג ההלבשה התחתונה הפרימיום ג'ק קובה  מציע  קולקציית תחתוני מחזור המחליפים תחבושות היגייניות וטמפונים לשימוש רב פעמי. התחתונים נוחים, איכותיים, אופנתיים, אקולוגים ומנטרלי ריח, הם מאפשרים לך להיות חופשיה ובתנועה גם בימי המחזור בכל חודש ולהמשיך בסדר יומך הרגיל.

מדובר בתחתונים שנראים כמו תחתונים רגילים בגזרות אופנתיות, עם טכנולוגיה חדשנית של שכבות סופגות באופן מלא, המהווים תחליף מושלם ונוח לשימוש במוצרי היגיינה כמו תחבושות וטמפונים. לאחר השימוש, שוטפים את התחתון במים, מכבסים במכונה ומשתמשים שוב. מתאים לנערות ונשים בכל גיל: ימי המחזור החודשי, לאחר לידה, בריחת שתן ועוד.

האישה הממוצעת משתמשת ב-10,000 עד 17,000 מוצרי היגיינה חד פעמיים במהלך חייה שהופכים לפסולת ומזהמים את כדור הארץ. תחתוני המחזור של ג'ק קובה מיועדים לשימוש רב פעמי ומבטלים את הצורך במוצרי היגיינה חד פעמיים, הם חוסכים כסף וכן ידידותיים לסביבה. הם עשויים מבדים אקולוגיים ומחומרים היפו אלרגניים, ללא שימוש בכימיקליים לכן בטוחים לשימוש ואינם יוצרים גירוי בעור. בנוסף, הם מצוידים בטכנולוגיה מנטרלת ריח.

אזאיך זה עובד? בתוך התחתון יש אזור מפשעה ארוך ורחב ובתוכו חבוי משטח ספיגה המורכב מ-3 שכבות סופגות: שכבה ראשונה מבד כותנה נושם, היפואלרגני ומנטרל ריחות, השכבה סופגת נוזלים במהירות, מתייבשת מהר ומעבירה את הנוזלים לשכבה שאחריה, כך היא משאירה את השכבה העליונה יבשה להרגשה נקייה ורעננה. השכבה השנייה סופגת ונועלת את כל הנוזלים בתוכה, עשויה מבד אנטיבקטריאלי שסופג את הנוזלים עד 8 שעות (כמות של עד 3 טמפונים). השכבה השלישית עשויה מבד עמיד לנוזלים – PUL ומונעת נזילות והכתמת הבגד כל השכבות עשיות מבדים נושמים והיפואלרגנים, חומרים אקולוגים, ירוקים וממוחזרים שאינם יוצרים גירוי.

הקולקציה מציעה שתי רמות ספיגה של תחתוני מחזור: רמת ספיגה בינונית ליום ורמת ספיגה מוגברת לשעות הלילה או לימים הראשונים של המחזור. התחתונים איכותיים, נוחים, מחמיאים, מגיעים במגוון גזרות, עיצובים, שילובי תחרה, רשת או חלקים, צבעוניות מגוונת של: שחור, חאקי, ניוד, כחול, נוגט, בורדו וכחול מנומר. גזרות המתאימות לכל מבנה גוף: בגזרה גבוהה, מידי או היפסטר נמוכה.

תחתוני מחזור ג'ק קובה, משחררים מכל תלות ומעניקים הרגשת  בטחון וחופש, ללא דאגות גם בימי מחזור הכוללים אימוני ספורט, כשמתחשק ללבוש לבן וכדומה.

להשיג ברשת חנויות JACK KUBA ובאתר jack-kuba.co.il

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות