fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לתושבי הצפון: הקריה האקדמית אונו פותחת שלוחה ללימודי סיעוד

הקריה האקדמית אונו פותחת שלוחה ללימודי סיעוד בשיתוף בית הספר לסיעוד בנצרת. ראש החוג לסיעוד בפקולטה: "מדינת ישראל משוועת לעוד אחים ואחיות במערכת הבריאות"
ד"ר סאלם חדיד, מנהלת בית הספר לסיעוד בנצרת צילום: יח"צ

הקריה האקדמית אונו הודיעה על פתיחת שלוחה של לימודי סיעוד בצפון. הלימודים יתקיימו בבית הספר לסיעוד שליד בית החולים האנגלי בנצרת.

בחודשים האחרונים, גבר הביקוש לכוח אדם במקצועות הסיעוד. אחיות ואחים מוסמכים תופסים מקום מרכזי בטיפול בחולה ומהווים חלק בלתי נפרד מהצוות הטיפולי.

תואר ראשון בסיעוד B.S.N. הוא תואר מדעי המעניק בנוסף ולאחר מעבר מבחן רישוי גם תעודה מקצועית של אח/ות. לימודי הסיעוד מאפשרים להשתלב בתפקידי סיעוד רבים ומגוונים – פנימית, כירורגיה, מיילדות, ילדים, בריאות הנפש, רפואה ראשונית ועוד.

התכנית הייחודית, שאושרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, כוללת בנוסף ללימודי סיעוד, מיומנויות ניהול והיכרות מעמיקה עם מערכת הבריאות, גם לימודי תעודה לבחירה: פיתוח תוכן דיגיטלי או אימון לבריאות.

הקורסים מועברים על ידי מיטב המרצים והמומחים לסיעוד בישראל, בקבוצות לימוד קטנות ובשיטות הוראה חדשניות המשלבות טכנולוגיה מקדמת בריאות.

פרופ׳ אורלי תורן, ראש החוג לסיעוד בפקולטה למקצועות הבריאות בקריה האקדמית אונו: ״מדינת ישראל משוועת לעוד אחים ואחיות במערכת הבריאות. החוג לסיעוד בקריה האקדמית אונו, המכשיר מזה שנים סטודנטים לתעודה אקדמית של אחים מוסמכים ואחות מוסמכות,  קיבל אישור של המועצה להשכלה גבוהה לפתוח שלוחה של החוג בצפון, בבית הספר לסיעוד בנצרת שליד בית החולים האנגלי. הלימודים יאפשרו לסטודנטיות ולסטודנטים המתגוררים בצפון ללמוד בקרבת מקום המגורים ובכך להגשים את חלומם ולרכוש מקצוע נדרש על בסיס לימודים אקדמיים. התכנית האקדמית של החוג לסיעוד בקריה האקדמית אונו זוכה למחמאות ולהערכה בקרב סטודנטים ואנשי מקצוע בתחום, ואנו גאים בשיתוף הפעולה עם בית הספר לסיעוד בנצרת להכשרת הדור הבא״.

ד"ר סלאם חדיד, מנהלת בית הספר לסיעוד בנצרת: ״זה יותר מ-100 שנה, מתאפיין בית הספר לסיעוד בנצרת במקצועיות גבוהה, באווירה משפחתית, ייחודית, תומכת ומעצימה. בנוסף, נותן בית הספר דגש מיוחד בתכניות ההכשרה על ערכי החמלה, הכבוד ההדדי והאמפתיה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם הקריה האקדמית אונו ועל התכנית הייחודית, המשלבת חדשנות אקדמית ומחקרית עם ניסיון ומקצועיות בהכשרה למקצועות הסיעוד. בנוסף, קיימת תכנית הנגשה ייחודית, שמטרתה לאפשר לשכבות נוספות ורחבות יותר של האוכלוסייה להצטרף לאקדמיה ולזכות בתואר יוקרתי מקצועי ומתגמל למען העצמה של הפרט, המשפחה והקהילה״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות