fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית מונו השבוע שתי נשים לניהול אזורי

ד"ר סילבי שילר מונתה לנהל את מרפאות הכללית בחיפה וד"ר עדי שולחני את מרפאות הכללית בקריות.
מימין - ד״ר סילבי שילר וד״ר עדי שולחני אלמלם | צילום: ולאד לימר ודוברות כללית

ד"ר סילבי שילר החליפה את ד"ר רחל דהן שמונתה החודש למנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

ד"ר שילר נשואה +2, בוגרת הטכניון ומומחית ברפואת משפחה, ניהלה בעבר את מרפאת כללית בכרמל צרפתי בחיפה וב- 4  השנים האחרונות עמדה בראשה של  מינהלת קריות, שמשרתת כ־137 אלף מתושבי הקריות, המקבלים שירותים רפואיים איכותיים ומתקדמים בכ־25 מרפאות הפזורות בכל שכונה.

"האני מאמין שלי כרופאת משפחה הוא שהרפואה המונעת, הגילוי והטיפול המוקדם עומדים בראש סדר העדיפויות ואנו פועלים רבות לקידום הנושא.

בנוסף, שירות רפואי איכותי מותאם אישית, נגיש וזמין נמצא בבסיס העשייה שלנו ובחיפה רואים זאת הלכה למעשה, זמינות השרותים גבוהה, ישנן מרפאות רבות של כללית הפזורות ברחבי השכונות בעיר ו-2 מוקדי רפואה דחופה – במרכז רפואי לין ובית חולים כרמל הזמינים גם בסופ"ש" משתפת ד"ר שילר.

ד״ר סילבי שילר | צילום: דוברות כללית

את ד"ר שילר במינהלת קריות מחליפה ד"ר עדי שולחני אלמלם.

ד"ר שולחני נשואה + 5. לימודי רפואה סיימה בטכניון, את הסטאז' עשתה בבית חולים ברמב"ם, את ההתמחות ביצעה במחלקה לרפואת משפחה של הכללית במחוז במרפאות לב הקריה וכפר חסידים, ובבית חולים כרמל.

את דרכה בכללית החלה לפני כ-13 שנים כמתמחה ברפואת המשפחה, לאחר מכן החלה לעבוד במרפאת כללית צאלון בקרית חיים ולפני כ-4 שנים מונתה למנהלת המרפאה. בנוסף, היא עוסקת בהוראה והדרכה של סטודנטים מהטכניון ומתמחים במחלקה לרפואת משפחה. "האני מאמין שלי הוא נפש בריאה בגוף בריא. לכל אחד אחריות אישית והכוח לשמור על בריאותו הגופנית והנפשית. עלינו לעשות מאמצים על מנת לשמור על בריאותנו על ידי שינוי אורח חיים ואימוץ הרגלים בריאותיים. ברפואת המשפחה זהו תחום שבו ישנה היכרות רבת שנים עם המטופלים וניתן לסייע להם בשמירה על בריאות גופנית ונפשית, מתוך נקודת מבט כוללנית הרואה את המטופל כאדם ושמה אותו במרכז" מספרת ד"ר שולחני.

ד״ר עדי שולחני אלמלם | צילום: ולאד לימר

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי מברך את המנהלות החדשות בכניסתן לתפקיד: "אני מאחל בהצלחה לד"ר שילר וד"ר שולחני. אני סבור ובטוח שבשילוב הכישורים והידע שיש להן, יובילו את המינהלות קדימה, למצוינות באיכות הטיפול והשירות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות