fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשיפה ראשונה: מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר

חברת אפיליידי משיקה בישראל ובעולם מכשיר ביתי נייד להסרת שיער בלייזר. המכשיר החדש מאושר על ידי FDA, מכון התקנים הישראלי ו- CE לציבור הדתי-חרדי. כיצד הוא פועל ומה הן יתרונותיו לעומת המכשירים שקיימים כיום בשוק?
מירי בוהדנה (משמאל) בוחנת את המכשיר החדש יחד עם ד"ר להבית אקרמן צילום: כפיר זיו

חברת אפיליידי משיקה בימים אלו בישראל ובמקביל גם בעולם מכשיר ביתי נייד להסרת שיער בלייזר: אפילייזר SAG 77. המכשיר החדש מתאים לכל גווני העור, ומסייע בהסרת שיער משטחים גדולים בגוף. המכשיר כבר קיבל אישור מגורמים מפקחים כמו ה-FDA, מכון התקנים הישראלי ו-CE לציבור הדתי – חרדי.

מדובר על חידוש טכנולוגי נוסף בתעשיית הסרות השיער, כשהסדרה החדשה של מכשירי הלייזר הביתיים להסרת שיער מבוססת על טכנולוגיה חדשנית פרי פיתוח ישראלי בלעדי וייחודי רק לה.

אפילייזר SAG 77 הינו מכשיר לייזר ביתי נייד להסרת שיער בבית המאפשר טיפול מקצועי עם יתרונות ופתרונות למגוון סוגי העור, לייזר מדויק הפועל ישירות על השערה, ניתן ואפשרי להיחשף לשמש ישירות אחרי הטיפול וללא תופעות לוואי.

 באמצעות שימוש במערכת אופטית מתוחכמת וחדשנית של זיהוי ועיבוד תמונה, Automatic והוא הדור הבא של הפתרונות להסרת שיער. המכשיר רותם את הכוח של ארבעה לייזרים נפרדים לפגיעה מדויקת בזקיקי שיער בודדים וזאת בצורה רציפה ומהירה. הטכנולוגיה המתוחכמת לא יורה פולס בלי שהמכשיר מזהה שיערות ולכן העוצמה על כל שיערה, גבוהה יותר ויעילה יותר. קרי, לא נזרקים פולסים לשווא בשטחים ללא שערות.

המכשיר בטוח, נייד (ללא צורך בחיבור לחשמל), קל משקל, ופועל ללא כאבים מלבד אולי תחושות של עקצוץ קל. השימוש בו מבטיח הפחתת שיער לצמיתות לאחר כ-12 שבועות והוא נמצא אפקטיבי יעיל ומתאים לכל גווני העור והשיער.

איך זה עובד?

אופן הטיפול עם מכשירי אפיליידי הוא פשוט. יש לקצוץ את השערות לגובה של כמילימטר כך שרק תבצבצנה. כלומר, יש לבצע את הפעולה בעוד ישנם זיפים/שורש שיער הנראים לעין. יש להצמיד את המכשיר מעל מקום השיער. עם ההצמדה המכשיר יורה אוטומטית את קרני הלייזר. בסיום, ניתן להוריד את השיער לגמרי בכל דרך נוחה. תכיפות ותדירות הטיפול הינה על פי קצב צמיחת השיער ולא יותר מפעמיים בשבוע.

תהליך הטיפול עד להשגת תוצאות ראשוניות הינו בין 8-12 שבועות, אז ניתן יהיה לראות הפחתה משמעותית בצמיחת השיער לצמיתות באזור המטופל.

מחיר לצרכן: 3,770 ש"ח.

ניתן להשיג באתר החברה:   epilady.co.il

ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, ומלווה מקצועית של חברת אפיליידי: "לייזר ביתי זו המצאה גאונית עם יתרונות גדולים לכל מטופל או מטופלת. מעבר לייעול ולחסכון בזמן, היתרון הבולט הוא שמכשיר האפילייזר מתאים לכל גווני העור. המכשיר מאפשר טיפול בשיעור ומיד לאחר מכן ניתן להיחשף לשמש. הוא בטוח לשימוש, ויעיל פי כמה מפתרונות הסרת שיער שהכרנו עד היום, לנוכח הטכנולוגיה המתוחכמת אשר יורה פולסים של לייזר רק היכן שצומחת שערה".

לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות