fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקמפיין החדש של אדל בספלוב

מותג הטיפוח ליראק פריז יוצא בקמפיין חדש לקראת הסילבסטר בכיכובה של אדל בספלוב הקמפיין יערך לרגל השקת מארז במהדורה מוגבלת
אדל בספלוב | צילום שי פרנקו
אדל בספלוב | צילום שי פרנקו

לקראת הסילבסטר יעלה קמפיין ראשון בישראל של מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז בכיכובה של כוכבת הטלוויזיה ואשת העסקים, המשפיענית המובילה, אדל בספלוב (542K).

הקמפיין יעלה השבוע ויחשוף מהדורה מוגבלת של מארז מיוחד לסילבסטר של ליראק פריז עם המוצרים האהובים ביותר על אדל הכולל: ערכה לטיפול בצלוליט, קרם חיטוב לגוף, תחליב לחות ומיצוק לגוף, סרום יום ולילה לטיפול בפיגמנטציה, באלם לחות לשפתיים לטשטוש חריצים, שפתון לחות ורוד.

המארז ישווק באינסטגרם של בספלוב ,באתר: lierac.co.il, בעיתונות ובאתרי אינטרנט.

לבספלוב והן לליראק פריז זהו קמפיין ראשון בישראל. ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק ישראל אמרה על שיתוף הפעולה: "מהרגע הראשון התחברתי לאישיות של אדל. מעבר ליופי הפנימי והחיצוני, הערכים שלה: אמינות, חריצות, אכפתיות ונועם עולים בקנה אחד עם ערכי המותג. זוהי אישה חזקה, נשית, מטופחת שהיא גם אמא ואשת משפחה וגם אשת עסקים."

חברת LIERAC PARIS נוסדה בשנת 1975 בצרפת, ע"י הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות). ב-45 השנים האחרונות מיצבה LIERAC PARISאת מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל 65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות.

אדל בספלוב | צילום שי פרנקו
אדל בספלוב | צילום שי פרנקו

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות