fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוני מששה: "לפני המשחק היינו קונים תיקו"

יוני מששה, האיש חתום על הנקודה הראשונה של מכבי צור שלום העונה, היה על הכוונת של הפועל עכו מליגת העל והפועל ירושלים מהליגה הלאומית. בסוף הוא חתם ליד הבית והוא מרוצה
חזר לצור שלום. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)
חזר לצור שלום. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)

חלוץ מכבי צור שלום יוני מששה יזכור עוד הרבה זמן את הדקה ה-45 במשחק הליגה של קבוצתו שנערך ביום שני בטבריה.

בפיגור 2:0 הוכשל מששה על ידי שוער טבריה. השופט הרחיק את השוער ופסק על פנדל לצור שלום, שנוצל לכיבוש שער מצמק 2:1. בהמשך מששה כבש את שער השוויון והיה למעשה איש המשחק.

מששה נשמע מאושר בתום המשחק: "אני לא גיבור המשחק, אני שמח מאד לעזור לקבוצה, תמיד שמח להבקיע, אבל אני בסך הכול חלק מהקבוצה. עד הפנדל לא שיחקנו טוב, אפשר להגיד אפילו שנראינו רע מאד. עופר מזרחי אמר לנו להניע את הכדור בסבלנות ואז נצליח להגיע למצבים. לאחר הפנדל היינו טובים יותר מעירוני טבריה והיו לנו הרבה החמצות.אני חושב שהכניסה של ניסן רביבו שינתה את המומנטום, ניסן הביא איתו שינוי משמעותי וזה תרם לנו הרבה".

אתם מרוצים מהתוצאה?
"על פי איך שנראינו במחצית הראשונה שונה אז תיקו היה טוב לנו, אבל אחרי המחצית השנייה ישנה תחושת החמצה, היינו צריכים לנצח וחבל שלא ניצחנו, כי הם היו עם 10 שחקנים. בוא נאמר שלפני המשחק היינו קונים תיקו".

התאמנת בתחילת העונה עם הפועל עכו והפועל ירושלים, מדוע חתמת בסוף בצור שלום?
"עם הפועל עכו לא הסתדרו דברים, אני חושב שהמאמן יובל נעים לא רצה אותי והתאכזבתי מזה ועם הפועל ירושלים היו פערים כספים, הם הציעו לי סכומים נמוכים ולא הייתי מוכן לשחק עבור הסכומים האלו. אני נמצא בבעיה כי אני בלי סוכן ואני מייצג את עצמי, אז יותר קשה לי. שמחתי מאוד לחתום בצור שלום, כי זה בית חם וזה גם קרוב לבית שלי ונוח לי. בשנה שעברה שיחקתי צבור שלום עד שעופר מזרחי עזב. לא הסתדרתי עם המחליף שלו אילן אטלי, הוא לא נתן לי לשחק אז עברתי לבית"ר נהריה ועליתי איתם לליגה א'".

איך אתה רואה את הקבוצה העונה?
"אנחנו צריכים עוד להתחבר, הקבוצה עדין לא מחוברת לגמרי. אנחנו עדיין לא מוכיחים את עצמנו".

אתה חושש שתרדו ליגה?
"אני בטוח שלא נרד ליגה, יש לנו שחקנים מצוינים, אני יודע שנתחבר בקרוב מאד וזה יביא תוצאות טובות יותר. אני סומך על מזרחי".

עד כה כבשת שני שערים אחד בגביע ואחד בליגה, מה המטרה שהצבת לעצמך העונה?
"אני לא ממש יכול להגיד מספרים, אבל השאיפה היא להבקיע בין 10 ל-15 שערים. זה יהיה מצוין מבחינתי".

איפה נראה אותך בעוד כמה שנים?
"אני מקווה לשחק בליגה בכירה יותר, אני תמיד מכוון כמה שיותר גבוה".

"אני בטוח לא נרד ליגה". יוני מששה (צילום: איסר רביץ)
"אני בטוח לא נרד ליגה". יוני מששה (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות