fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: השירות הווטרינרי של עיריית חיפה חילץ כלב שעל פי החשד עבר התעללות

פקח השירות הווטרינרי של עיריית חיפה חילץ כלב מדירת מגורים בעיר, אליה הגיע בליווי שוטרים וזאת בעקבות סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות
הכלב שחולץ מדירת מגורים בחיפה | צילום: ראובן כהן, דוברות העירייה
הכלב שחולץ מדירת מגורים בחיפה | צילום: ראובן כהן, דוברות העירייה

עוד חשד להתעללות בכלב. בזכות שכנים ערניים, פקח של עיריית חיפה חילץ היום, רביעי, כלב מדירת מגורים בחיפה. הפקח הגיע לדירה מלווה בשוטרים בעקבות סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, מהם עלה חשד, כי במקום התבצעה פגיעה בבעלי חיים.

הכלב הועבר לטיפול בכלבייה העירונית, שם יעבור בדיקה וטיפול של רופאי השירות הווטרינרי, עד שיימצא עבורו בית חם בו יזכה לטיפול מסור ואוהב.

רק אתמול, שלישי, הארץ סערה וגעשה בעקבות מקרה של התעללות קשה, כשתושב בת ים כבן 30 נעצר על ידי שוטרי מרחב איילון בחשד להתעללות קשה בכלב של חברתו בעקבות סרטון קשה לצפייה שרץ ברשת.

מאות אזרחים לא נשארו אדישים והתקהלו מתחת לביתו של החשוד בהתעללות – עוד לפני שהגיעו השוטרים. הכלב חולץ על ידי הפקחים והועבר למשך טיפול במקום מוגן במרכז הארץ.

עיריית חיפה קוראת לציבור לגלות ערנות ולדווח למשטרה או למוקד העירוני על כל חשד להתעללות בבעלי חיים.

מהמשטרה נמסרה ההתייחסות הבאה: "בהמשך לסרטון ברשת בו נראים שני תושבי חיפה בחצר ביתם כשפרוות תלויות על מתקן ייבוש הכביסה, נבהיר כי מדובר בסרטון ישן שנבחן לפי מספר חודשים, כאשר בבדיקת וטרינר מחוזי לא עלה חשד לפלילים ואין התעללות כלפי הכלב שנמצא ברשותם.

"בשל התגודדות אנשים רבים מחוץ לביתם בשעות הצהריים ודיווח נוסף על חשד להתעללות, ניידת משטרה הוקפצה למקום לשם שמירה על הסדר הציבורי, לצד תחקור נוסף בשטח, כאשר הכלב נלקח לבדיקת וטרינר מחוזי ובעל המקום עוכב לתחנה, לבחינת הטענות בהתאם".

צפו והאזינו לדברי ד"ר יונתן ארגוב, וטרינר עיריית חיפה:

צפו: חילוץ הכלב מדירת המגורים בחיפה:

צפו: הכלב שעל פי החשד עבר התעללות לאחר שחולץ מהדירה בחיפה:

 

יש לכם סיפור כתבו לי: merysadik@gmail.com

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות