fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי הקורונה: מה עשתה הפועל עכו במשחק האימון הראשון שלה?

בהפועל עכו נמשכות ההכנות לקראת חידוש משחקי הליגה, שייפתחו ב-1 ביוני. השבוע קיימה הקבוצה משחק אימון נגד הפועל חיפה ובשבוע הבא מתוכנן לה משחק הכנה נוסף, נגד הפועל נוף הגליל
הפועל עכו חזרה לשגרה. דוד אמזלג מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין
הפועל עכו חזרה לשגרה. דוד אמזלג מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

בהפועל עכו נמשכות ההכנות לקראת חידוש הליגה ולמשחק הבית הראשון נגד הפועל קטמון ירושלים (יום שני, 1 ביוני, שעה 19:00).

ביום שלישי ערכה הקבוצה משחק אימון נגד הפועל חיפה מליגת העל. דווקא הקבוצה מהלאומית הייתה זו שעלתה ליתרון ראשון משער של החלוץ הצעיר ערן ביטון בדקה ה-15. עכו החזיקה מעמד במשך זמן רב, אך בדקה ה-75 ספגה את השוויון. בדקה ה-85, היא ספגה את השער השני מבעיטת עונשין מ-11 מ', שהכריעה את תוצאת המשחק, 2:1.

מנכ"ל הקבוצה צביקה מונקה: "המשחק התנהל בתנאי מזג אוויר קשים וחום לוהט. במחצית הראשונה שלטנו באופן מובהק ויכולנו להיות ביתרון גדול יותר. במחצית השנייה כבר החלפנו את כל ה-11 שפתחו במשחק, ושילבנו את הצעירים. בסך הכל, אנחנו מאוד מעודדים ומרוצים מהיכולת. התוצאה פחות חשובה, כי העיקר זה שחזרנו למסגרת ספורטיבית".

ביום שלישי הקרוב (26.5) מתוכנן לקבוצה משחק אימון נוסף, נגד הפועל נוף הגליל.

רק בשבוע שעבר חזרה הקבוצה לפעילות אחרי השבתה של חודשיים שנבעה ממגפת הקורונה, וכבר יש רשימת פצועים: יעקב מזרחי וג'ורג' דיבה סובלים משבר ביד, גל קולני וטקויה מרימה, סובלים ממתיחות קלות.

"אנחנו הולכים לקראת חודש אינטנסיבי ועמוס במיוחד של אימונים ושני משחקים בשבוע", אמרו השבוע בקבוצה, "המתווה הזה מפרך, בעיקר לשחקנים שלא היו פעילים בצורה סדירה במשך יותר מחודשיים. מדובר במעמסה פיזית, אבל גם בריאותית. נקווה שנעבור את התקופה הזאת בהצלחה".

האימונים מתקיימים בהתאם למגבלות משרד הבריאות, מה שאומר הפרדה בין השחקנים לשתי קבוצות, חדרי הלבשה מופרדים, מקלחות בתיאום ועוד.

במועדון גם ביקשו להודות לראש העירייה שמעון לנקרי, על המשך התמיכה והעזרה הגדולה בקבוצה, גם בימי משבר הקורונה.

"התמיכה והעזרה של ראש העירייה שמעון לנקרי אינה מובנת מאליה", ציינו בהפועל עכו, "כל מתקני הספורט בעיר, כולל האצטדיון העירוני, עומדים לרשותנו בחינם! אין עוד ראש עירייה שכל כך דואג, כל כך מתעניין וכל כך עוזר לספורט בעירו, כמו שמעון לנקרי, ועל כך הוא ראוי למלוא ההערכה. בזכות שמעון לנקרי, הפועל עכו יכולה להמשיך ולהתנהל בראש שקט, וכולם פה יודעים שמתי שנצטרך עזרה, הוא יהיה שם בשביל הקבוצה".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות