fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסטארטאפיסטים של עכו ונהריה עוברים לאונליין

עוברים לאונליין: במחזור השני של אקסלרטור נהריה 11 מיזמים ובאקסלרטור עכו 13 מיזמים, ביניהם יזמים טכנולוגיים שמפתחים פתרונות לאתגרים בעידן החדש שלפנינו
עוברים לאונליין: תמר ערבה מנהלת אקסלרטורים של עכו ונהריה צילום: מעוף

הסטארטאפיסטים של עכו ונהריה עוברים לאונליין

תכנית האצת הסטארטאפים – MaofTech של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף פעולה של עיריית נהריה ועיריית עכו, ובניהולה המקצועי של חברת Cinnovate עברה כולה לפורמט מקוון והופסקה העבודה ממתחמי העבודה המשותפים (ההאבים).

תמר ערבה מנהלת אקסלרטורים עכו ונהריה: "התקופה אמנם מאתגרת, אבל מביאה עמה הזדמנויות לסטארטאפים.

עם השינויים באורחות החיים של כולנו, מתגלים צרכים חדשים לפתרונות טכנולוגיים. זה הזמן ליזמים לבדוק אם המוצר שהם מפתחים יכול להיות רלוונטי לתקופה, לחשוב ולהיערך לשינויים במשק ובקרב הלקוחות הפוטנציאליים, ולהתאים את המיזם, ההתנהלות הפיננסית והאסטרטגית לעידן החדש.

כל תכני ופעילות האקסלרטורים עברו לזום, אנו רואים בתוכנית האקסלרטורים חשיבות עצומה מאין כמותה עבור כלכלת ישראל והפריפריה בפרט, ומאמינים שדווקא עכשיו צריך להשקיע בסטארטאפים של המחר, שכן עידוד יזמות ועסקים, במיוחד בזמן זה, מהווה מטרה חשובה לקידום הכלכלה והמשק כולו בעתיד".

עוברים לאונליין: מחזור שני לאקסלרטורים

המחזור השני של אקסלרטורים עכו ונהריה (מאיצים טכנולוגים), נפתח לאחרונה, לאחר שהמחזור הראשון נחל הצלחה עם הקמה של 15 סטארטאפים מקומיים שכבר נמצאים בתהליך גיוס מימון וחלקם כבר קיבלו הון ראשוני לפיתוח מוצר והתקדמות הסטארטאפ.

במחזור השני של אקסלרטור נהריה ישנם 11 מיזמים ובאקסלרטור עכו 13 מיזמים, ביניהם יזמים טכנולוגיים שמפתחים פתרונות לאתגרים בתחום התחבורה, החינוך, הבריאות, הבנייה הירוקה, שוק הנדל"ן, התיירות ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות