נוף גליל חוזרת למעגל לאחר ירידה מסוימת ביכולתה בשני המשחקים האחרונים, לאחר הפסד ברמת השרון ותיקו ביתי נגד הפועל ירושלים, לאחר פתיחת עונה מטורפת בה השיגה שלושה ניצחונות רצופים.
המאמן ירון הוכנבוים: "ישבתי בבית וספרתי את הימים שהסיפור ייגמר. כדורגל זה המקצוע שלנו, הפרנסה שלנו והיה חשוב לחזור לפעילות. עכשיו צריך להקפיד על הנהלים, כדי שחס וחלילה לא נמצא את עצמנו בעוד מספר חודשים בסגר שלישי".
מנכ"ל הפועל נצרת עלית גיל ברעם
מנכ"ל הפועל נצרת עלית גיל ברעם (צילום: יצחק סולומון)

"ישבתי בבית כמו מטומטם"

הכדורגלן הוותיק, גיא דיין, מודה כי "השתגע" בביתו במהלך השבתת הליגה: "ישבתי בבית כמו מטומטם ופשוט השתגעתי". דיין מתאר את שגרת יומו במהלך הסגר: "הייתי קם מוקדם בבוקר, הולך לתפילה, חוזר ועושה אימון אישי בגינה ואחר כך מתחיל להעסיק את הילדים שלי עד הלילה. זו שגרה מתישה ועוד בלי כדורגל. אין שמח ממני על ההחלטה להחזיר את הקבוצה לפעילות. זה היה חסר לי מאוד".
יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון:  "קבוצות הליגה הלאומית  חוזרות לאימונים ולפעילות. אני מודה למשרד הבריאות ולמשרד התרבות והספורט על שיתוף הפעולה בהחזרת פעילות הליגות המקצועניות.
אני קורא לראשי קבוצות הליגה הלאומית, לצוותים המקצועיים ולשחקנים ודורש מהם לשמור באופן מחמיר על כללי הזהירות הנדרשים לרבות הבידוד הביתי של השחקנים והצוותים המקצועיים, באופן שיאפשר את המשך הפעילות. קבוצה שלא תשמר, צפויה לסנקציות כבדות וזאת בנוסף לפגיעה ספורטיבית בשל היעדר שחקנים ולכן על כל אנשי הקבוצה לנהוג באחריות רבה על מנת שהעונה תסתיים באופן ספורטיבי".
פספס תואר בליגת העל. גיא דיין
השתגע בבית. גיא דיין
עם חידוש הליגה (2 בנובמבר, יום שני) צפויה הפועל נוף הגליל לקיים שני משחקים רצופים באצטדיון גרין: נגד מכבי אחי נצרת במשחק חוץ וארבעה ימים (יום שישי) מאוחר יותר תארח את מוליכת הטבלה הפועל רמת גן.