fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל דחתה את פתיחת האימונים ליום ראשון הקרוב

ביום שלישי יימסר אצטדיון גרין רשמית לידי עיריית נוף הגליל, לאחר כמעט שנה של שיפוצים * "ראש העיר רונן פלוט עשה שמיניות באוויר ועמד על כך שפתיחת האימונים תיעשה באצטדיון"
פינישים אחרונים. אצטדיון גרין (צילום עצמי)
פינישים אחרונים. אצטדיון גרין (צילום עצמי)

אצטדיון גרין המחודש והמשופץ יימסר רשמית ביום שלישי הקרוב לעיריית נוף הגליל, לאחר כמעט שנה של עבודה, בה נאלצה קבוצת הפועל נוף הגליל לרעות בשדות זרים ושיחקה באצטדיון בעילוט ולעיתים אף נדדה עד …. קריית שמונה.

הפועל נוף הגליל הייתה אמורה להתחיל רשמית את ההכנות לקראת עונת 2020/01 ביום שלישי הקרוב, אולם בשל עיכובים של הרגע האחרון נדחתה פתיחת האימונים ליום ראשון הבא. "ראש העיר רונן פלוט עשה שמיניות באוויר ועמד על כך שפתיחת האימונים תיעשה באצטדיון", אומר המנכ"ל גיל ברעם.

ההחלטה על העלאת מספר הזרים בעונה הבאה  גרמה לדעות מעורבות בנוף הגליל. חלק תמכו והסבירו כי הזרים יעלו את הרמה, המתנגדים אמרו כי הדבר יפגע בישראלים הצעירים, שיקבלו פחות דקות משחק.

המאמן ירון הוכנבוים,  שיבנה את הקבוצה, עדיין ממתין למוצא פיה של מכבי חיפה ומבין שיאלץ לבנות את הסגל על פי ההחלטות, שיתקבלו בחיפה לגבי שחקנים בהם הוא מעוניין.

ראובן גל: "יש לי עור של פיל וסבלנות ואעבור גם את זה"

קפטן הקבוצה, ראובן (בובי) גל, שבעקבות האירועים במשחק נעילת העונה נגד הפועל עפולה, הודי כי הוא חוזר בו מההחלטה לפרוש, מתכוון להגיע לאימון הפתיחה בראשון הקרוב. "אני מתנהל מול גיל ברעם שאמר לי שמי שיחליט לגבי עתידי הם המאמן ירון הוכנבוים והמנהל המקצועי רועי כהן.

ראובן גל (צילום: חגאג רחאל)
נשאר. ראובן גל (צילום: חגאג רחאל)

גל הוסיף ואמר: "כל שנה אני צריך לעבור 10 מדורי גהינום כדי לחתום, כל שנה מוציאים לי את המיץ, אבל כבר התרגלתי, יש לי עור של פיל וסבלנות ואעבור גם את זה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות