fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע הכנה לסטודנטים שנה ראשונה: "חרתנו על דגל המכללה את המושגים השקעה, הישגיות ומצוינות"

 הדיקנית, סיגל גופר, ורכז מגמת תוכנה, רון להב, עם הסטודנטים החדשים והנרגשים. צילום: דוברות המכללה

 

במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו מאות הסטודנטיות והסטודנטים הבאים לראשונה בשערי המכללה את לימודיהם בשבוע הכנה אינטנסיבי ומשמעותי להמשך לימודיהם בשנים הבאות במגמות ההנדסה המגוונות במכללה. רון להב, ראש מגמת תוכנה: "זוהי חוויה מיוחדת במינה ללוות באופן שליו ורגוע את הסטודנטיות והסטודנטים הנכנסים לראשונה בשערי הלימודים להשכלה גבוהה."

דיקנית הסטודנטים, סיגל גופר: "זוהי הזדמנות נפלאה לאפשר לכל סטודנט חדש להתחיל מעמדה שווה."

מאות סטודנטיות וסטודנטים צעירים הצטרפו השנה למשפחת המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, והחלו את המסע המרתק לקראת קבלת הדיפלומה הנכספת.

הסטודנטים, הבאים לראשונה בשערי המכללה זכו לשבוע גדוש ואינטנסיבי של למידה, צמצום פערים, יישור קו בנושאים שיילמדו בלימודי ההנדסה השונים והמפותחים במכללה.

סיגל גופר דיקנית הסטודנטים וסגנית מנהלת בית הספר להנדסאים אמרה: "זהו ללא ספק שבוע משמעותי עבור הסטודנטים בראשית דרכם בעולם ההשכלה הגדולה, אלו ימים של למידה, הכרות ראשונית עם השפה האקדמית, עם התמודדות לימודית והכרות עם חבריהם החדשים לספסל הלימודים."

רון להב, ראש מגמת תוכנה אמר: "זוהי חוויה מיוחדת במינה ללוות באופן שליו ורגוע את הסטודנטיות והסטודנטים הנכנסים לראשונה בשערי הלימודים להשכלה גבוהה."

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אמרה: "אני מברכת את מאות הסטודנטיות והסטודנטים המצטרפים למכללה, אני יכולה להבטיח להם השקעה, התמדה, וכמובן כל זה יוביל להצלחה. חרתנו על דגל המכללה את המושגים השקעה, הישגיות ומצוינות והסטודנטים החדשים שלנו מצטרפים למסע החשוב."

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות