fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרם יום נהדר, מסקרה שעושה עיניים ושקיות אשפה משובחות

קרם היום החדש של OLAY הוא פשוט מצוין ולא יקר, כך גם המסקרה של ג'ייד. עם שקיות האשפה של סנו לא יהיו שום נזילות מיותרות
חדשים בסל של מיכל
חדשים בסל של מיכל

OLAY: הקרם האולטימטיבי

בחיפושיכן אחר קרם יום לפנים עם מקדם הגנה, שיהיה גם טוב וגם לא יקר, המדור ממליץ לכן להתעכב על הקרם החדש של OLAY – רג'נריסט WHIP, המציע שלוש תועלות: הגנה מלאה מהשמש עם SPF30; טיפול אנטי-אייג'ינג ומרקם קצפתי קליל ללא הכבדה על העור. הקרם מועשר בוויטמין B3+, אמינו פפטידים וחומצה היאלרונית. 160 שקלים. בסופר פארם בלבד.

OLAY | צילום: יח"צ
OLAY | צילום: יח"צ

הלאה, מיקרובים

מותג עזרי הבית והניקיון ניקול הרחיב את סדרת המוצרים האנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי, המשמידים 99.9 אחוז מהחיידקים והווירוסים על משטחים שונים. בהיצע: מטליות לחות באריזת TO GO לניקוי כל סוגי המשטחים ומטליות לחות ייעודיות לחדרי שירותים (מומלץ שיהיו בתיק בימים אלה); מטליות לחות, המכילות 70 אחוז אלכוהול לחיטוי יסודי באריזה ביתית; מטליות רב שימושיות בתוספת סיבי נחושת לניקוי וחיטוי משטחים ומטליות לחות לניקוי וחיטוי הרצפה. החל מ-11 שקלים. בכל רשתות השיווק.

ניקול | צילום: יח"צ
ניקול | צילום: יח"צ

יופי של שקיות

שקיות אשפה. מי לא חווה מהן אכזבות? או שהן קטנות מדי, או שהן גדולות מדי, או שאין להן שרוך, או שהן דקות מדי, נקרעות וגורמות לשאריות המזון לטפטף מהן כל הדרך מהבית אל הצפרדע העירונית. שקיות האשפה החדשות של סנו סושי הן מהמצוינות בהן התנסה המדור. הן אטומות לגמרי, חזקות מאוד ומתאימות בגודלן הענק לפח האשפה הביתי של המדור. הן כוללות ידיות, נוחות לקשירה, ויתרון נוסף שלהן: נשלפות אחת אחת בלי צורך בתלישה המעצבנת, שלא אחת קורעת את שקית האשפה עוד בטרם השימוש בה. במילה אחת: נהדר. גודלן: 75 על 90 ס"מ. 20-22 שקלים לאריזה של 25 שקיות. בכל רשתות השיווק.

סנו סושי | צילום: טל אזולאי סטודיו
סנו סושי | צילום: טל אזולאי סטודיו

תעשו עיניים

בשבוע שעבר המדור דיווח לכם על השפתונים החדשים והמהממים של ג'ייד, וביכה על כך שבעידן מסכות הפנים הם לא ממש ייראו, והנה הוא מבשר לכם על מסקרה נהדרת מאותו בית יוצר בשם EFFECTIC. המסקרה הנ"ל מעניקה נפח מיידי ואפקט פנורמי של ריסים ארוכים, מלאים ועבים בגוון שחור מט קטיפתי. המברשת שלה, המעוצבת בצורת עלי כותרת של פרח, מאפשרת שליטה אופטימלית בעיצוב הריסים, תוך סירוק והדגשה של כל ריס וריס. את העיניים שהמסקרה הזו עושה, שום מסכה לא תסתיר. 90 שקלים. ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין.

ג'ייד | צילום: יח"צ
ג'ייד | צילום: יח"צ

בריזר ובריזה

המדור לא שותה משקאות אלכוהוליים. המשקה היחיד שהוא לוגם ממנו ואף נהנה הוא הבריזר של בקארדי, ועתה, מדי ערב בלילות הקיץ החמים, הוא מקפיד לצאת למרפסת עם בקבוק בריזר וקצת נשנושים. לאחרונה היה לו העונג לטעום את הבריזר החדש בטעם תפוח (טעים!), המצטרף לטעמים הוותיקים והמוכרים אבטיח, לימון, אננס וליים. בריזר הוא משקה מוגז המכיל רום ו-4 אחוז אלכוהול בטעמי פירות מרעננים וכיפיים. 10-15 שקלים לבקבוק. בברים, במסעדות, ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

בריזר תפוח | צילום: יח"צ
בריזר תפוח | צילום: יח"צ

מסכת ספא

אלביב, מותג טיפוח השיער של לוריאל, מרחיב את סדרת DREAM LONG ומציע מסכת חימום לשיער בשם Steam Mask, ובמילים אחרות: טיפול ספא ביתי להזנה אינטנסיבית ולשיקום יסודי של השיער. המסכה, המועשרת בקרטין צמחי, ויטמינים ושמן קיק, נתונה בערכה המכילה כובע מסיכה עם קרם בעל אפקט חימום ייחודי. הוראות שימוש על גבי האריזה. מעולה לשיער ארוך. כ-18 שקלים. ברשתות הפארם.

לוריאל | צילום: יח"צ
לוריאל | צילום: יח"צ

תגידו האו ומיאו

מותג המזון לחיות מחמד הסופר-פרימיום Nature Protection מחדש ומציע סדרות מזון לכלבים ולחתולים המתאפיינות בתתי-קטגוריות שחורגות מעבר לגיל החיה וגודלה. בין הקטגוריות הייחודיות: מזונות על בסיס דגים, כבש או עוף, מזון מותאם לגזעים ייחודיים, מזון נטול גלוטן, מזון ייעודי לחיות מסורסות, מזון לבעלי חיים לבני פרווה למניעת היווצרות כתמים כהים ועוד. במזונות משולב מינרל בשם MicroZeoGen, שלו יותר מ-15 השפעות חיוביות על בריאות חיות המחמד. 79-389 שקלים. ב-Pet-Best, בחנויות של חיות המחמד ובאתר. (משלוחים חינם לכל הארץ, בהתאם לאזורי חלוקה).

Nature Protection | צילום: יח"צ
Nature Protection | צילום: יח"צ

כשביוטי פוגש הייטק

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY מציע שירות חדש וייחודי בתחום הביוטי-טק: מערכת לאבחון הזדקנות העור אונליין בשם SKINCONSULT, שפותחה בשיתוף פעולה עם רופאי עור ומבוססת על בינה מלאכותית. אבחון העור מתבצע בשלושה שלבים בלבד: 1. נכנסים לאתר VICHY בטלפון הנייד ומעלים תמונת סלפי. 2. עונים על שתי שאלות בלבד – לגבי הגיל וסוג העור. 3. מקבלים אבחון מדויק על מצב עור הפנים כולל המלצה על שגרת טיפוח מותאמת אישית. האבחון, ללא תשלום, באתר.

VICHY | צילום: יח"צ
VICHY | צילום: יח"צ

עוד חדשים בסל של מיכל – כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות