fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיקבוקס: 4 זכיות לנציגי מעלות בתחרות גביע המדינה

כמאה ספורטאים מ-15 מועדונים השתתפו בתחרות גביע המדינה בקיקבוקס שהתקיימה במעלות. 4 ספורטאים שמייצגים מועדונים ממעלות זכו במקומות הראשונים
מחזיקי גביע המדינה. המאמן אלכס דר עם חניכיו איליה מרטובודו אהבת השם גורדון צילום: עידן כפיר

בתחרות הראשונה לשנת הפעילות 2022/23, אירחה העיר מעלות את תחרות גביע המדינה לבוגרים ונוער בקיקבוקס. האירוע, בהשתתפות כמאה ספורטאים מ-15 מועדונים מכל הארץ, אורגן על ידי העמותה העירונית לקידום הספורט ההישגי במעלות בראשות עידן כפיר, בשיתוף התאחדות הקיקבוקס בישראל.

את המועדון ממעלות הוביל המאמן אלכס דר כשחניכיו קוטפים 2 גביעים: איליה מורטובוד, זכה במקום הראשון בקטגורית בוגרים במשקל 67 ק"ג. אהבת השם גורדון, זכה גם הוא במקום הראשון בקטגורית נוער במשקל 63.5 ק"ג.

גם המאמן דוד רמון הוביל את חניכיו לזכייה ב-2 גביעים: דניז סרבריאנקוב זכתה במקום הראשון בקטגורית נערות במשקל 56 ק"ג. גיא קדוש הגיע למקום הראשון בקטגורית בוגרים במשקל 54 ק"ג.

בתחרות היה ייצוג נכבד של שופטים מקומיים: דוד רמון, אדי סמדג'ה ולודמילה אושינובסקי. המשנה לראש עיריית מעלות ומחזיק תיק הספורט יורי קוצ'ר, כיבד בנוכחותו את התחרות ובסיום אף בירך את נציגי מעלות על הישגיהם.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות