fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אליצור כרמיאל התגברה פעמיים על פיגור בדרך למהפך ולניצחון על נבחרת האקדמיה

קבוצת הנוער העפילה למשחקי הבית העליון. קבוצת הנערים מתמודדת על העלייה לליגת העל
הצטיין בהגנה. ליוויו דה בוני | צילום: אלכס הובר
הצטיין בהגנה. ליוויו דה בוני | צילום: אלכס הובר

בוגרים (לאומית)

אליצור כרמיאל חזרה מהפגרה הקצרה עם ניצחון ביתי על נבחרת האקדמיה, 2:3.

המפגש בין שתי הקבוצות היה הפכפך, שקול ומותח, ועם התעלות של שחקני אליצור כרמיאל במערכה החמישית והמכרעת שהניב סיום מתוק.

כרמיאל פתחה בסערה וכבר הובילה, 14:20. אלא שאז היא נקלעה לקיפאון בלתי מובן והאורחים ניצלו זאת כדי לרוץ, 0:11, בדרך למהפך ולניצחון במערכה הראשונה, 22:25. כרמיאל ההמומה פתחה את המערכה השנייה בהססנות וכבר היתה בפיגור, 20:12, אך לפתע היא התעוררה, חזרה לעצמה ואיזנה את מניין המערכות עם ניצחון, 22:25. הנבחרת הצעירה והתוססת של האקדמיה ניצחה במערכה השלישית, 21:25 ועלתה ליתרון שני במשחק. כרמיאל לא ויתרה, ניצחה במערכה הרביעית, 23:25 וכפתה מערכה חמישית. המשחק המשיך להיות צמוד עם יתרון שנע מקבוצה לקבוצה. הסיומת היתה כאמור של כרמיאל שידעה לגמור עניין, לנצח, 11:15, ולהכריע את היריבה העיקשת.

ליוויו דה בוני הצטיין בהגנה בעוד וסילי פוליוב בלט בהתקפה.

הניצחון הקפיץ את אליצור כרמיאל למקום החמישי בטבלה עם 9 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות ו-3 הפסדים.

המאמן אלכס קפלן: "הבית העליון מאוד שוויוני ותחרותי ורוב המשחקים צמודים ושקולים. אנחנו קבוצה צעירה שלאט לאט מתבשלת וצוברת ניסיון ואני שמח שאנחנו שותפים למשחקים כאלה. נתקלנו בקבוצה טובה ואיכותית שלא מוותרת ונלחמת על כל כדור. מה שניצח בסופו של דבר זה הרצון והנחישות של השחקנים שלנו שבמערכה החמישית נתנו מעצמם אקסטרה".

במחזור הבא (יום חמישי, 28.3) תצא אליצור כרמיאל למפגש חוץ נגד הפועל אריות ירושלים, שמדורגת במקום האחרון בטבלה עם 6 הפסדים רצופים וללא ניצחון במסגרת משחקי הבית העליון.

בוגרים (ארצית)

אליצור כרמיאל פספסה הזדמנות לצמצם את הפער מהמקום הראשון כשנכנעה בביתה למוליכת הטבלה, הפועל כאוכב, 3:0. פתיחת המשחק היתה שקולה, והמערכה הראשונה הסתיימה בניצחון דחוק של האורחים, 27:25. במערכה השנייה והשלישית, נתנה כרמיאל פייט, אך זה לא הספיק והיא נוצחה פעמיים, 25:17 ו-25:19.

4 מחזורים לסיום העונה מדורגת אליצור כרמיאל במקום השני בטבלה עם 29 נקודות ומאזן של 9 ניצחונות ו-6 הפסדים, כשהפער בינה לבין המקום הראשון עומד על 15 נקודות.

במחזור הבא (יום שני, 25.3) תצא אליצור כרמיאל למפגש חוץ נגד הפועל סכנין (מקום רביעי, 21 נק').

נוער (לאומית)

קבוצת הנוער של אליצור כרמיאל, החמיצה הזדמנות לכבוש את המקום הראשון, אחרי שנכנעה למוליכת הטבלה, מ. ס. עילבון, 3:0 (25:20, 25:16, 25:12). במערכה הראשונה כרמיאל עוד נתנה פייט ליריבה מהפסגה, אבל במערכה השנייה היא נחלשה ובמערכה השלישית היא בכלל לא היתה בעניינים.

למרות ההפסד, נותרה אליצור כרמיאל במקום השני בטבלה עם 44 נקודות ומאזן של 14 ניצחונות ו-3 הפסדים, שמרה על פער מבטיח של 13 נקודות מהמקום השלישי, ומחזור אחד לסיום העונה הסדירה, הבטיחה לעצמה מקום בבית העליון.

במחזור הנעילה של הליגה תארח אליצור כרמיאל את מכבי בני נצרת (מקום חמישי עם 19 נקודות ומאזן של 6 ניצחונות ו-10 הפסדים).

המשחק יערך ביום רביעי (3.4) בשעה 18:30 באולם בית הספר פסגות.

נערים: מאבק עלייה לליגת העל

קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל בהדרכת המאמן אוהד טל, שפתחה את משחקיה במסגרת הבית העליון בניצחון והפסד, תארח היום (שישי, 22.3) את סדרת משחקי המפגש השני, במסגרתה היא תפגוש את מכבי נווה שאנן חיפה ואת הפועל רחובות. המשחקים יחלו בשעה 14:00 באולם בית הספר פסגות. הכניסה חופשית ותושבי העיר מוזמנים להגיע ולתמוך בנציגה הצעירה של כרמיאל.

אליצור כרמיאל מדורגת במקום החמישי בטבלה עם 3 נקודות.

נזכיר רק, שהבית העליון מונה 8 קבוצות, שמתמודדות ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב אחד. שתי הקבוצות שתסיימנה במקומות הראשון והשני, יזכו בכרטיס העלייה לליגת העל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות