fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיץ בבלגרד – חוזרים לנפוש בחו"ל

השנה וחצי האחרונות החזיקו את כולנו עמוק בתוך הבתים וגם כשכבר יכלנו לצאת סופסוף, נאלצנו לבלות את הקיץ האחרון באתרי נופש בארץ. למרות שהמדינה שלנו עשירה בנופים יפיפיים, היא לא מדינה שזול לנפוש בה ולכן המון ישראלים היו נמשכים ליעדי אירופה הזולים, במיוחד בחודשי הקיץ, כדי לקבל תמורה טובה יותר לכסף שלהם.
קיץ בבלגרד – חוזרים לנפוש בחו"ל | צילום: FREEPIK

אז הגיע הזמן לבשר שהמון יעדים פתחו את שעריהם בחזרה לישראלים, במיוחד בעקבות שיעור ההתחסנות הגבוה בישראל ושיעור התחלואה הנמוך במיוחד, וזה הזמן שלכם להתחיל לברר על חופשת הקיץ הבאה שלכם, ההמלצה שלנו – בלגרד , למה? כדאי שתמשיכו לקרוא.

אז למה דווקא בלגרד?

בלגרד, בירת סרביה, היא יעד תיירותי שהפך מאוד פופולארי בשנים האחרונות וגם מאוד אהוב על הישראלים. הסיבות העיקריות לכך הן התמורה למחיר ותוכלו למצוא את עצמכם מבצעים שופינג בחנויות מותגים מוכרות במחירים הרבה יותר זולים מאשר בארץ, ואוכלים במסעדות יוקרה בסכומים נמוכים ביותר.

היעד הזה הוא יעד לטיול קיץ מושלם לזוגות, או להורים עם ילדים, בעיקר בגלל שיש מגוון אטרקציות בבלגרד שמושכות את התיירים שמגיעים לשם. בנוסף האנשים המקומיים נחמדים ביותר ותמיד יהיו מוכנים לעזור, והנופים הם נופים אירופאים קלאסיים שהישראלים אוהבים. כל הטוב הזה נמצא במרחק טיסה קצרה מהארץ מבלי שתצטרכו להיסחב המון שעות בין שדות תעופה.

מוזיאון האשליות – האטרקציה לחובבי הסלפי

אם בחופשות שלכם בחו"ל אתם תמיד משתפים תמונות ברשתות החברתיות ותמיד מחפשים את המיקומים הכי מיוחדים ויפים לתמונה, המקום הזה הוא במיוחד בשבילכם. מוזיאון האשליות הוא חוויה ויזואלית מרתקת לעיניים, שמבוססת על חללים שמעוצבים בסגנונות שונים ופועלים על אשליה אופטית. תוכלו למצוא את עצמכם עומדים על קצה של צוק, או נלחמים במשהו מטורף ואת החוויה הזו תוכלו ללכוד בעדשת המצלמה שלכם.

גן החיות ולונה פארק בלגרד

לאלו מכם שטסים עם ילדים, תשמחו לדעת שקיים גן חיות חמוד בבלגרד, שניתן לבלות בו כמה שעות בנעימים. בנוסף בעיר נמצא גם לונה פארק בלגרד, שמאפשר עלייה למתקנים בתשלום סמלי לכל רכיבה נפרדת במתקן. אין ספק שזה הוא יעד שיעסיק את הילדים שלכם והם לא יישארו משועממים.

רובע סקרדליה

אם אתם מחפשים אחר חוויות אותנטיות בביקורים שלכם בחו"ל, רובע סקרדליה הוא אזור שאתם חייבים לעבור בו. שם תמצאו מסעדות עם אוכל והגשה אותנטית, בנות יותר ממאה שנה, בהן עדיין מתנגנת מוסיקה מקומית חיה, והנגנים אף מגיעים לשולחנות בשעות הערב ומקבלים בקשות מהסועדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות