fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרמיטאז': זה לא רק היין, זו החוויה

ברשת היין והאלכוהול הרמיטאז' נערכו לפסח עם שלל יינות, מותגי אלכוהול כשרים לפסח ומארזי חג, המוצעים בימים אלה במבצעים שווים במיוחד. מוכרנים מקצועיים יעניקו לכם ייעוץ והסבר על כל בקבוק ובקבוק, וגם יזמינו אתכם לטעום. מובטחת לכם חוויית קנייה ייחודית ומעשירה.
זה לא רק היין, זו החוויה | צילום: עודד סמדר

ביקור באחת מחנויות רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' הוא תמיד חגיגה ותאווה לעיניים ולחך, אבל עכשיו, בימים שלפני הפסח, החגיגה היא כפולה ומכופלת. בסניפי הרשת נערכו לחג עם דוכני טעימות ומאות יינות כשרים לפסח, מהארץ ומחו"ל, והחל מהשבוע (31 במארס) פצחו בשלל מבצעים שווים, מה שהופך את החגיגה האנינה גם למשתלמת במיוחד.

סניף הרמיטאז' בחיפה | צילום: עודד סמדר

הסיפור של הרמטיאז' התחיל לפני כ-11 שנה כחנות קטנה לממכר יין ואלכוהול במתחם המסחרי של עין המפרץ. החנות, שעוצבה בהשראת מוזיאון-העל הרמיטאז' בסנט פטרסבורג, מושב האצולה האירופי, הפכה במהרה למוקד עלייה לרגל לחובבי היין והאלכוהול, אבל לא רק. מאז אינספור יינות נמזגו לכוסות, והחנות הקטנה הפכה בינתיים לרשת, המונה כיום תשעה סניפים ועוד שלושה בדרך, עם חזון ברור: לייצר לצרכן הישראלי חוויית קנייה שהוא טרם הכיר – החל מחנויות בעיצוב מוקפד ועוצר נשימה, דרך מגוון בלתי נגמר של מותגי וסוגי אלכוהול, עמדות טעימה, אווירה ייחודית וכלה בסל מחירים אטרקטיבי ושירות אישי ומקצועי.

סניף הרמיטאז' בעין המפרץ | צילום: תום עזריה

בהרמיטאז', מתברר, מוכרים לכם לא רק את בקבוק היין, אלא הרבה-הרבה יותר. בהרמיטאז' מוכרים חוויה שלמה, ששמה את הלקוח במרכז. אחרי הכל, יין כל חנות או סופרמרקט יכולים למכור, אבל את כל עולם התוכן והסיפור המופלא שמאחורי כל בקבוק – את זה רק רשת מקצועית יכולה להציע. ולכן, כדי להעניק לכם את חוויית הקנייה המושלמת, כל מוכרני הרשת עוברים הכשרות מקצועיות, כך שבבואכם לרכוש יין תקבלו הסברים, ייעוץ והכוונה, וכמובן שלא תצאו מהחנות בלי לטעום.

סניף הרמיטאז' – צומת קרית אתא, V סנטר | צילום: עודד סמדר
מגוון מותגי אלכוהול בסניפי הרמיטאז' | צילום: עודד סמדר

כאמור, לכבוד פסח, המתקרב אלינו בצעדי ענק, יצאו בהרמיטאז' עם שלל מבצעים שווים במיוחד על סוגי אלכוהול שונים ויינות כשרים לפסח. רשימה חלקית בהחלט: בלו נאן גוורצטרמינר/רוזה כשר לפסח – 2 בקבוקים ב-64.90 שקלים; קמפרי כשר לפסח (ליטר) – 69.90 שקלים; ארגז אקסל (24 יחידות) – 69.90 שקלים; ברקן ספיישל רזרב – 4 בקבוקים ב-169.90 שקלים; כרמל פרייבט קולקשן – 6 בקבוקים ב-169.90 שקלים; עלית הערק – 44.90 שקלים; אוזו פלומארי – 59.90 שקלים; קוניאק גודה VS – 89.90 שקלים; וודקה רוברטו קוואלי כשרה לפסח – 129.90 שקלים; לוריה גרנד ויטאל + רקאנטי ספיישל רזרב – 284.90 ועוד מגוון עצום של מבצעים נוספים.

זה לא רק היין, זו החוויה | צילום: עודד סמדר

לצד המבצעים, מציעים בהרמיטאז' שלל מארזים מעוצבים לחג, המכילים יינות ושאר פינוקים. כך שאם אתם מחפשים מתנה למארחים או לעובדים, הנה לכם הפתרון המושלם במחירים של החל מ-30 שקלים.

בנוסף לאלכוהול והיינות, מציעים בחנויות רשת הרמטיאז' שלל אביזרי יין, ובחלק מהסניפים פועלת גם מעדניית הבוטיק "באשר פרומז'רי", שמציעה גבינות איכות משובחות מרחבי הגלובוס לצד שלל דליקטסים, וגם שם יש בימים אלה מבצעים שלא כדאי לפספס.

ברשת הרמטיאז' מזמינים אתכם לבקר באחד מסניפי הרשת וליהנות מחוויית קנייה ייחודית ומעשירה. חג שמח.

סניפי הרשת: מתחם עין המפרץ, סניף חיפה (מרכז הקונגרסים), סניף ראשל"צ, סניף קרית אתא (מתחם V סנטר), סניף נוף הגליל, סניף נהריה (מתחם גן העיר), סניף כרמיאל (מתחם גן העיר) | סניף קרית מוצקין (מתחם כורדני) וסניף פוריה (צומת אלומות).

טל': 9534*

>> לדף הפייסבוק של הרמטיאז' <<

>>לאינסטגרם <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות