fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מותג הקוסמטיקה לה רוש פוזה למען קבוצת "שלובות קריות"

נציגי ההנהלה של הקבוצה השתתפו במשט שבו השתתפו כ-250 נשות שלובות, המחלימות מסרטן, ובני משפחותיהן ותרמו מאות ערכות הגנה מהשמש לכל המשתתפים
מימין: בת חן דנין, חנה כץ ואיריס לוי מתוק, מייסדות "שלובות קריות", צח סימון ואילן נפתלי | צילום: גדי סיארה (2)
מימין: בת חן דנין, חנה כץ ואיריס לוי מתוק, מייסדות "שלובות קריות", צח סימון ואילן נפתלי | צילום: גדי סיארה

נציגי הנהלת חטיבת הקוסמטיקה האקטיבית בלוריאל ישראל, המשווקת את המותג לה רוש פוזה,  הגיעו בסוף השבוע האחרון לתמוך בקבוצת "שלובות קריות" לנשים המתמודדות עם סרטן ומחלימות ממנו, שהוקמה על ידי איריס לוי מתוק המחלימה מסרטן השד וחנה כץ. לה רוש-פוזה תרם 250 ערכות הגנה מהשמש לחברות הקבוצה, במטרה לסייע להן לשמור על עורן בתקופה הרגישה שלאחר ההחלמה. היו שם: מנכ"ל החטיבה אילן נפתלי,  מנהל התקשורת של המותג צח סימון, מנהלת המותג גל להב ומנהלת נציגות רפואית במותג בת חן דנין.

במסגרת פעילות הקבוצה להעלאת המודעות למחלת הסרטן, יצא משט בהשתתפותן של כ-250 נשות "שלובות" ובני משפחותיהן ממפרץ חיפה לאורך חופי הקריות תחת המסר "הסרטן לא מבחין בינינו". הן הפליגו על כ-40 יאכטות של קהילת "שייטי כרמל" וקבוצת "אריות חיפה" ונהנו מאווירה חגיגית ומעצימה.

את יריית הפתיחה עשה אילן נפתלי שאמר לאורחות: "אין יותר משמח מאשר להיות חלק מאירוע מעצים וחשוב כל כך. המותג לה רוש פוזה חרת על דגלו את המחויבות להעניק חיים טובים יותר לעור רגיש, וכחלק מהמחויבות הזו אנו שמחים לתרום היום ערכות הגנה לכל משתתפות המשט. בנוסף, במסגרת מרכז הטיפוח והיופי שהקימה לוריאל ישראל במרכז הסרטן בשיבא, המיועד למתמודדים עם מחלת הסרטן, תורם המותג את מוצריו ללא עלות ועל בסיס קבוע, על מנת לשפר ולו במעט את ההתמודדות של החולים עם ההשפעה של הטיפולים על העור".

איריס לוי מתוק: "זו השנה השנייה, שבה אנו חוגגות אירוע מסוג זה, שכל-כולו קודש להעלאת המודעות למחלת הסרטן ולחובה ללכת להיבדק. אני שמחה על הירתמותם של אנשי המותג לה רוש פוזה, שגם השנה החליטו לתרום לארגון מוצרי הגנה מהשמש לכל משתתפי המשט".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות