fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלצת קריאה שבועית: "סודותיה של נטאשה"

השבוע השיק גבי בן גלים את ספרו השני ורומן ביכורים "סודותיה של נטאשה" במסיבה מושקעת ויוצאת דופן. סיפר בן גלים: "בסגרים הראשונים בעקבות הקורונה במשך חמישה חודשים במצטבר, גרמו לי לכתוב רומן, כאשר הבסיס לו היה הפנטזיה שלי כנער, על שכנתי היפה והחתיכה שהייתה בוגרת ממני בארבע עשרה שנים, רומן סוחף שמתאים לכל אחד ואחת". 
"סודותיה של נטאשה" מאת: גבי בן גלים

הרומן "סודותיה של נטאשה" שיצא לאור, מתאר בצורה מרתקת, רומן בלתי אפשרי שמתפתח בין נער בן 13 לאשה בת 24 ובהמשך את נפתולי חייה של נאטשה אשר החיים העניקו לה יופי ושכל, ידעה תקופות שפל וגאות בחייה הנפרסים לפנינו ברומן סוחף זה.

היא מנצלת מה שהטבע נתן לה ובמחשבה חדה וקור רוח מצליחה להתגבר על מכשולים ותהפוכות הגורל שחוותה. יריעתו הרחבה של הרומן עוקבת אחרי נאטשה מימי בחרותה ועד להפיכתה לאישה בשלה. על הגברים בחייה הטרגדיות והשמחות שפקדו אותה בארץ ובחו"ל. באחד האירועים מעורב ה"מוסד " במבצע נועז באחת ממדינות ערב.

"סודותיה של נטאשה" מאת: גבי בן גלים

גבי בן גלים מספר לנו על הנפילה הכלכלית שלו ועל חלומותיו בעתיד: "הנפילה קרתה בתקופה קשה שהחברה נכנסה אליה, לאחר שנקלעה לקשיים בתזרים המזומנים שלה בגלל שלא הצליחה למכור את רוב הדירות בבניין על הכרמל שהיה כמעט מושלם למגורים, החברה נאלצה לבצע עבודות לשיפוץ מלון "קראון פלזה באילת ", עבודות שהכניסו כסף מזומן לחברה ושיפרו את התזרים במשך שישה חודשים. כאשר הסתיימו העבודות בזמן וטוב על פי חוות הדעת של המפקח מטעם המלון, סירבו הבעלים האחים דיין (המוכרים כנוכלים שכך הם נהגו בעבר עם חברות שעבדו עבורם) לשלם, החשבון הסופי על סך 12 מיליון שקל, בתואנות שונות ושקריות. מה שגרם לחברה לבקש מבית המשפט הליך של  "חדלות פירעון". העניין מטופל ע"י הנאמן  שמונה ע"י בית המשפט שהגיש תביעה משפטית כנגד האחים דיין.

"זאת ועוד עורך הדין, חובב ביטון מעפולה, שנשכר ע"י החברה לסייע לה, התגלה כנוכל ושקרן, בגלל רשלנותו הפושעת, איבדתי את דירת חלומותיי בשכונת דניה בחיפה, ועל כך לא אסלח לו לעולם. ברגע שאמצא עורך דין מתאים אתבע אותו לדין על רשלנות. בידי מצויות הראיות להוכחת רשלנותו.

"כיום לאחר הוצאה לאור של "סודותיה של נטאשה" שנכתב בזמן הקורונה, אני מאחל לכל אחד ואחת לקרוא אותו במהלך החגים וליהנות ממנו".

גבי בן גלים | צילום: באדיבות המצולם
לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות