fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר באזור הקריות: תרגיל המדמה התרסקות מטוס

תרגיל "ניצוץ משמיים", המדמה אירוע רב נפגעים כתוצאה מהתרסקות מטוס, יתקיים מחר באזור שדה התעופה בחיפה. לא להיבהל ושימו לב להנחיות המשטרה
תרגיל | צילום ארכיון: מערך כיבוי אש חיפה

משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם רשות חירום לאומית (רש"ת), עיריית חיפה וכל גורמי החירום וההצלה יקיימו מחר, שלישי, את תרגיל "ניצוץ משמיים", המדמה אירוע רב נפגעים כתוצאה מהתרסקות מטוס, לצד תרגול תרחישי ייחוס בכמה זירות נוספים, בהם שריפה, דליפת חומרים מסוכנים ועוד, וזאת לשם קידום המוכנות והכשירות המבצעית של כל הגורמים למען ביטחון הציבור.

במהלך התרגיל, המשותף למשטרה, כיבוי אש, מד"א, איחוד הצלה, זק"א ופיקוד העורף, יתורגלו מהלכי הפיקוד והשליטה של משטרת ישראל, תוך הפעלת כוחות רבים לשמירה על הסדר הציבורי, הסדרי התנועה ושלום הציבור וביטחונו. הכוחות בזירות השונות יפעלו בתרחישים ייחודיים. התרגיל ייערך בין השעות 13:00-09-00 באזור שדה התעופה של חיפה (רחוב יוליוס סימון), ובמהלכו תורגש תנועה מוגברת של ניידות משטרה, מסוקי משטרה ורכבי חירום והצלה לאורך הצירים, כאשר ייתכנו קולות נפץ ועשן של אמצעים פירוטכניים. בנוסף, צפויים שינויים זמניים בהסדרי התנועה לפרקי זמן קצרים, בהתאם למתווה התרגיל. יודגש, כי התרגיל הוא חלק מתוכנית אימונים שנתית הפועלת בכלל מחוזות המשטרה על פי לוח זמנים וגרף אימונים סדור.

משטרת ישראל מבקשת מציבור הנהגים להישמע להנחיות השוטרים. המשטרה תעדכן בדבר צירי תנועה חסומים סמוך לשדה התעופה ותמליץ לנהגים לנוע בצירים חלופיים דרך אמצעי התקשורת ומערך הדיגיטל של משטרת ישראל. כמו כן ניתן להתעדכן באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה, שמספרו 110.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות